Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Maj 2020 I 3 minuty I Firmy, kompetencje
To miał być „Mężczyzna z walizką“. Amerykański serial telewizyjny pod tym samym tytułem dostarczył pomysłu na walizkę jako powtarzający się symbol marketingowy firmy Hilti. Tak przynajmniej mówi legenda. Ale jaka jest rzeczywiście historia czerwonej walizki Hilti?
Bez względu na to, czy w podróży, czy w pracy: zawartość walizki odzwierciedla Twój charakter. Albo raczej – walizka reprezentuje Twoją własną osobowość i pracę. W Hilti idziemy jeszcze krok dalej. Tutaj przedmiot odgrywa, w dosłownym tego słowa znaczeniu, główną rolę w przedsiębiorstwie. Walizka – prostokątna, techniczna i w typowym dla Hilti kolorze czerwonym. Jako symbol ciągłego rozwoju przenosi, obok narzędzi, wartości przedsiębiorstwa i – jako żywą tożsamość przedsiębiorstwa – można ją zobaczyć na placach budowy na całym świecie.
Minęło już dobrych 50 lat, od kiedy przedsiębiorstwo z Liechtensteinu wprowadziło na rynek pierwszą walizkę z narzędziami. Wówczas jeszcze z metalu. I nie w kolorze czerwonym, lecz szarym. Dopiero pięć lat później, w roku 1972 firma Hilti sprzedawała narzędzia w walizce z tworzywa sztucznego, a dzięki wpadającej w oko czerwieni firma sprawiła, że ciężki dzień pracy na placu budowy nabrał kolorytu.
W tamtych czasach była to prawdziwa rewolucja, ponieważ plastik był surowcem, który nie miał zbyt dobrej opinii. Dla Hilti tworzywo sztuczne z jego charakterystycznymi właściwościami oznaczało postęp również dla filozofii przedsiębiorstwa. Ostatecznie nowe walizki były bardzo trwałe i lżejsze niż ich poprzednicy z metalu.
Aby udowodnić trwałość materiału, skakano po pokrywie nowej walizki z tworzywa sztucznego. Rezultat: materiał nowej walizki nie uległ zniszczeniu, podczas gdy poprzedni model z metalu miał wgniecenia. Amerykański rynek nie chciał na początku uznać tego faktu i potrzebował dalszych dwudziestu lat, aby wprowadzić walizkę z tworzywa sztucznego. Historia przedsiębiorstwa – przegląd
Także pierwsza innowacja Hilti powstała w wyniku dążenia do ciągłego postępu w połączeniu z udoskonalaniem produktu. Podczas powojennego boomu budowlanego poszukiwano pilnie narzędzi i możliwości zaoszczędzenia czasu pracy.
Z już istniejącego narzędzia na bazie podstawowej technologii Martinowi Hilti, założycielowi firmy, udało się zaprojektować pierwsze urządzenie do osadzania kołków produkowanych przez Hilti, a dzięki temu zaspokoić istniejący popyt.
Martin Hilti postawił sobie za cel zademonstrowanie klientom narzędzia w użyciu. To zainicjowało model sprzedaży bezpośredniej w firmie. Fakt, że podczas prezentacji strzelił sobie raz w stopę, zachęcił go tylko do dalszego udoskonalania urządzenia i zwiększenia jego bezpieczeństwa. Aktualnie elementy mocujące nie są wstrzeliwane w podłoże, tylko – dzięki zasadzie działania tłoka – osadzane bezpiecznie w podłożu. Dowiedz się więcej o innowacji montażu bezpośredniego
Ta obietnica jest traktowana w Hilti dosłownie. Pracownicy Hilti nawiązują dziennie 200 000 kontaktów z klientami w celu sprzedaży bezpośredniej. Doradcy handlowi bezpośrednio na placu budowy widzą, w jaki sposób są używane narzędzia i gdzie jeszcze istnieją ewentualne problemy. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z działem rozwoju produktu firmy można stale udoskonalać istniejące procesy. Nie dziwi zatem fakt, że wiele prototypów nowych urządzeń jest testowanych przez klientów bezpośrednio na placu budowy.
Praca z systemem
Budowanie lepszej przyszłości. Motto przedsiębiorstwa z Liechtensteinu obejmuje m.in. także samodzielne myślenie przyszłościowe.
W odniesieniu do walizki Hilti wynikiem tego jest np. pomysłowy system uchwytów, który pozwala na przenoszenie jednocześnie kilku walizek, lub klipsy z oznaczeniami narzędzi na zewnętrznej krawędzi walizki, dzięki którym wiadomo, co znajduje się w walizce. Proste ulepszenia, które jednak w znaczny sposób ułatwiają codzienną pracę naszych klientów.
Wybieganie w przyszłość oznacza także, że koncepcja systemu odgrywa dużą rolę w wizjonerskiej, innowacyjnej ewolucji.
Już pod koniec lat sześćdziesiątych Martin Hilti zauważył, że: „Do każdego wywierconego otworu można dopasować odpowiedni kołek rozporowy”.
Chodzi o szerszą perspektywę. Jednolite rozwiązania i stosowanie nowych technologii nie pojawiły się dopiero w początkowym procesie cyfryzacji wdrażania. Połączenie w sieć narzędzi roboczych, inteligentne narzędzia lub używanie nowych materiałów są częścią tej filozofii.
Firma Hilti ma dokładną wizję tego, jak w przyszłości będzie wyglądać branża budowlana. Zaś jeśli chodzi o przyszłość Twojej firmy, doskonale wiesz, jaką drogą podążać.
Towarzyszyć nam będzie oczywiście czerwona walizka narzędziowa, która jest symbolem ciągłych zmian w firmie Hilti.
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Rozwijanie talentów i wspólne patrzenie w przyszłość – w ten sposób buduje się silną lojalność pracowników. Przeczytaj wywiad z Mandy Thumm, Hilti Employer Branding, aby dowiedzieć się, w jaki sposób pracodawcy mogą w konkretny sposób sprostać temu wyzwaniu.
Czytaj więcejMarzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Kiedy pracodawca jest atrakcyjny? Odpowiedź zmienia się wraz z nowym pokoleniem pracowników. Przeczytaj, jak możesz pozycjonować siebie jako pożądanego pracodawcę w czasach niedoboru umiejętności.
Czytaj więcejMarzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Sytuacja na rynku pracy jest skomplikowana. Podczas gdy ilość zamówień jest rekordowo wysoka, coraz więcej firm nie może znaleźć wystarczającej liczby pracowników. Pojawia się jednak nadzieja: szkolenie wewnętrzne. Dzięki tym wskazówkom znajdziesz wystarczająco wielu stażystów, którzy będą zainteresowani pracą w Twojej firmie.
Czytaj więcejStyczeń 2020 I 2 minuty I technologia akumulatorowa, technika montażu bezpośredniego, budowa płyt gipsowo-kartonowych
Pełna prędkość do przodu – bez przerw. Akumulatorowe narzędzie do ustawiania Hilti BX 3-L 02 zapewnia płynną, szybką i prostą pracę.
Czytaj więcejPaździernik 2019 I 4 minuty I usługi
Dobre w pojedynkę, ale razem jeszcze lepsze: wiele osób już zaufało połączeniu usług zarządzania sprzętem ON!Track i zarządzania flotą. W wywiadach klienci Hilti opowiadają o problemach, w których rozwiązaniu pomógł im ON!Track.
Czytaj więcejAby zobaczyć ceny i zawartość konkretnego konta, wybierz odpowiednie konto.