Ten z czerwoną walizką
W jaki sposób zwykła walizka stała się symbolem niezawodności i innowacji
Od szarego metalu do czerwonego tworzywa sztucznego
Minęło już dobrych 50 lat, od kiedy przedsiębiorstwo z Liechtensteinu wprowadziło na rynek pierwszą walizkę z narzędziami. Wówczas jeszcze z metalu. I nie w kolorze czerwonym, lecz szarym. Dopiero pięć lat później, w roku 1972 firma Hilti sprzedawała narzędzia w walizce z tworzywa sztucznego, a dzięki wpadającej w oko czerwieni firma sprawiła, że ciężki dzień pracy na placu budowy nabrał kolorytu.
W tamtych czasach była to prawdziwa rewolucja, ponieważ plastik był surowcem, który nie miał zbyt dobrej opinii. Dla Hilti tworzywo sztuczne z jego charakterystycznymi właściwościami oznaczało postęp również dla filozofii przedsiębiorstwa. Ostatecznie nowe walizki były bardzo trwałe i lżejsze niż ich poprzednicy z metalu.
Aby udowodnić trwałość materiału, skakano po pokrywie nowej walizki z tworzywa sztucznego. Rezultat: materiał nowej walizki nie uległ zniszczeniu, podczas gdy poprzedni model z metalu miał wgniecenia. Amerykański rynek nie chciał na początku uznać tego faktu i potrzebował dalszych dwudziestu lat, aby wprowadzić walizkę z tworzywa sztucznego. Historia przedsiębiorstwa – przegląd
Także pierwsza innowacja Hilti powstała w wyniku dążenia do ciągłego postępu w połączeniu z udoskonalaniem produktu. Podczas powojennego boomu budowlanego poszukiwano pilnie narzędzi i możliwości zaoszczędzenia czasu pracy.
Z już istniejącego narzędzia na bazie podstawowej technologii Martinowi Hilti, założycielowi firmy, udało się zaprojektować pierwsze urządzenie do osadzania kołków produkowanych przez Hilti, a dzięki temu zaspokoić istniejący popyt.
Martin Hilti postawił sobie za cel zademonstrowanie klientom narzędzia w użyciu. To zainicjowało model sprzedaży bezpośredniej w firmie. Fakt, że podczas prezentacji strzelił sobie raz w stopę, zachęcił go tylko do dalszego udoskonalania urządzenia i zwiększenia jego bezpieczeństwa. Aktualnie elementy mocujące nie są wstrzeliwane w podłoże, tylko – dzięki zasadzie działania tłoka – osadzane bezpiecznie w podłożu. Dowiedz się więcej o innowacji montażu bezpośredniego
To także może Cię zainteresować
Silna kultura korporacyjna
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Rozwijanie talentów i wspólne patrzenie w przyszłość – w ten sposób buduje się silną lojalność pracowników. Przeczytaj wywiad z Mandy Thumm, Hilti Employer Branding, aby dowiedzieć się, w jaki sposób pracodawcy mogą w konkretny sposób sprostać temu wyzwaniu.
Czytaj więcejJak pozostać atrakcyjnym jako pracodawca
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Kiedy pracodawca jest atrakcyjny? Odpowiedź zmienia się wraz z nowym pokoleniem pracowników. Przeczytaj, jak możesz pozycjonować siebie jako pożądanego pracodawcę w czasach niedoboru umiejętności.
Czytaj więcejNarzędzie zapobiegające niedoborowi wykwalifikowanych pracowników
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Sytuacja na rynku pracy jest skomplikowana. Podczas gdy ilość zamówień jest rekordowo wysoka, coraz więcej firm nie może znaleźć wystarczającej liczby pracowników. Pojawia się jednak nadzieja: szkolenie wewnętrzne. Dzięki tym wskazówkom znajdziesz wystarczająco wielu stażystów, którzy będą zainteresowani pracą w Twojej firmie.
Czytaj więcejPełna prędkość do przodu – bez przerw
Styczeń 2020 I 2 minuty I technologia akumulatorowa, technika montażu bezpośredniego, budowa płyt gipsowo-kartonowych
Pełna prędkość do przodu – bez przerw. Akumulatorowe narzędzie do ustawiania Hilti BX 3-L 02 zapewnia płynną, szybką i prostą pracę.
Czytaj więcejUdany duet na rzecz większej produktywności
Październik 2019 I 4 minuty I usługi
Dobre w pojedynkę, ale razem jeszcze lepsze: wiele osób już zaufało połączeniu usług zarządzania sprzętem ON!Track i zarządzania flotą. W wywiadach klienci Hilti opowiadają o problemach, w których rozwiązaniu pomógł im ON!Track.
Czytaj więcejInne artykuły
-
BX 3-L A22 – Pełna prędkość do przodu – bez przerwDroga do zrównoważonej przyszłości