Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Styczeń 2020 I 5 minut I Hilti Stores
Dlaczego warto udać się do Hilti Store, skoro wszystko jest dostępne w internecie? To całkiem proste: tutaj najważniejsze jest osobiste doradztwo i praktyczne doświadczenia.
O 7:00 Martin Gerber otwiera drzwi do Hilti Store w Kriens, w Szwajcarii. Już z zewnątrz widać przez duże okno frontowe, że w centralnej części demonstracyjnej i wystawienniczej sklepu znowu coś się zmieniło: najnowsze produkty Hilti są gotowe do wypróbowania. W tle stoi ekspres, w którym właśnie zaparza się kawa. To właśnie tutaj, przy stolikach i stanowiskach doradczych w towarzystwie kawy, klienci chętnie słuchają porad „Gerbiego“, jak nazywany jest Martin Gerber wśród klientów i współpracowników.
Gerber przechodzi przez jasny, przejrzyście zaaranżowany sklep, ponownie sprawdzając, czy wystawione produkty są właściwe. Dla Martina najważniejsze jest, by być dostępnym i obecnym, gdy w sklepie pojawia się klient, więc kiedy nie trzeba niczego rozliczać – „lada kasowa“ to dla niego temat tabu. „Kiedy wchodzi kupujący, chcę mieć możliwość bezpośredniej rozmowy z nim. Czy ma ze sobą listę zakupów i czy bardzo się spieszy? Czy chce się dowiedzieć, co mamy nowego? A może potrzebuje fachowej porady?“ Po 7 latach pracy w sklepie Hilti, Martin Gerber świetnie zna potrzeby swoich klientów. Pomaga mu to w szybkim pozyskiwaniu klientów i zrozumieniu ich – zarówno pod względem osobistym, jak i zawodowym. „Najważniejszą rzeczą w tej pracy, jest znalezienie właściwej równowagi pomiędzy doradztwem a szybką pomocą, gdy klient się spieszy“. – mówi Gerber. To wymaga nieustannej elastyczności, i to od czterdziestu do sześćdziesięciu razy dziennie, w zależności od ruchu. Tak wygląda codzienność pracowników 140 sklepów Hilti w Europie Środkowej.
Klienci bardzo cenią panującą w sklepie atmosferę. „Właśnie to lubię, gdy wchodzę do sklepu Hilti. Doradztwo jest zawsze bardzo dobre i ukierunkowane na konkretny cel! Otrzymuję też natychmiastową odpowiedź na moje pytania dotyczące zagadnień technicznych“, wyjaśnia Thomas Aigner z firmy beta systeme GmbH, mającej siedzibę w austriackim mieście Wels. Przychodzi do „swojego“ sklepu Hilti głównie wtedy, gdy już wie, że chce coś kupić. Ale oczywiście lubi też dowiedzieć się czegoś o nowych produktach, jeśli czas mu na to pozwala.
W rzeczywistości zdecydowana większość klientów przychodzi z gotową listą zakupów w rękach. Doświadczony pracownik Hilti Store towarzyszy im wówczas w sklepie, aby mogli szybko odnaleźć zapisane produkty. Jednocześnie zadaje też pytania, daje wskazówki i wspomina o materiałach, które mogą być dodatkowo potrzebne – a wszystko po to, aby klient nie musiał tracić cennego czasu.
Ta doskonała współpraca wynika oczywiście również z tego, że klienci i pracownicy sklepu często dobrze się już znają. „Znamy się z niektórymi od lat“, mówi Martin Gerber. Budujesz prawdziwe relacje z klientami, znasz potrzeby poszczególnych firm i dzięki temu możesz naprawdę dobrze wyczuć potrzeby każdego klienta. Bartosz Barylak, który pracuje w Kfadrat Amsterdam w Holandii, opisuje to podobnie: „Myślę, że to wspaniałe i ważne, że pracownicy sklepu są nie tylko bardzo przyjaźni, ale znają również wyzwania, z jakimi muszę się zmierzyć podczas codziennej pracy, i analizują je ze mną po to, aby znaleźć dobre rozwiązanie“. Dawniej, jak mówi, kupował w sklepie tylko sprzęt, którego potrzebował. Ale teraz − za radą personelu sklepu − kupuje tu również materiały eksploatacyjne i ma z nimi tylko dobre doświadczenia.
„Praca tutaj jest niezwykle zróżnicowana“, mówi Martin Gerber o swojej pracy w Hilti Store. „Zdobywasz wiedzę ekspercką w wielu branżach i zastosowaniach“. Dla klienta istotne jest dobre doradztwo. Poza tym chce on także wypróbować narzędzia, które kupuje. To jest właśnie jedna z największych zalet zakupu w sklepie stacjonarnym w porównaniu z zakupami online. Oczywiście, oceny innych klientów w internecie są również dobrym kryterium. Ale możliwość bezpośredniego przekonania się i wzięcia urządzenia do ręki ma po prostu inną jakość.
„Kiedyś byłem tu w sklepie i zobaczyłem akumulatorowe piły szablaste“, mówi Bernhard Massopust z firmy Nais z Augsburga, który był już kilkakrotnie w sklepie Hilti w sprawach firmowych. „Wypróbowałem ją i byłem zachwycony. Często pracujemy w ciasnych pomieszczeniach, więc urządzenie akumulatorowe jest na wagę złota. Opowiedziałem o tym szefowi, który też przyszedł, wypróbował piłę, a potem ją kupiliśmy“.
Aby zobaczyć ceny i zawartość konkretnego konta, wybierz odpowiednie konto.