Doradztwo i bezpośredni kontakt osobisty
Zakupy online nie zastąpią prawdziwego, kompetentnego partnerstwa w codziennym życiu zawodowym
Klienci bardzo cenią panującą w sklepie atmosferę. „Właśnie to lubię, gdy wchodzę do sklepu Hilti. Doradztwo jest zawsze bardzo dobre i ukierunkowane na konkretny cel! Otrzymuję też natychmiastową odpowiedź na moje pytania dotyczące zagadnień technicznych“, wyjaśnia Thomas Aigner z firmy beta systeme GmbH, mającej siedzibę w austriackim mieście Wels. Przychodzi do „swojego“ sklepu Hilti głównie wtedy, gdy już wie, że chce coś kupić. Ale oczywiście lubi też dowiedzieć się czegoś o nowych produktach, jeśli czas mu na to pozwala.
Ta doskonała współpraca wynika oczywiście również z tego, że klienci i pracownicy sklepu często dobrze się już znają. „Znamy się z niektórymi od lat“, mówi Martin Gerber. Budujesz prawdziwe relacje z klientami, znasz potrzeby poszczególnych firm i dzięki temu możesz naprawdę dobrze wyczuć potrzeby każdego klienta. Bartosz Barylak, który pracuje w Kfadrat Amsterdam w Holandii, opisuje to podobnie: „Myślę, że to wspaniałe i ważne, że pracownicy sklepu są nie tylko bardzo przyjaźni, ale znają również wyzwania, z jakimi muszę się zmierzyć podczas codziennej pracy, i analizują je ze mną po to, aby znaleźć dobre rozwiązanie“. Dawniej, jak mówi, kupował w sklepie tylko sprzęt, którego potrzebował. Ale teraz − za radą personelu sklepu − kupuje tu również materiały eksploatacyjne i ma z nimi tylko dobre doświadczenia.
„Praca tutaj jest niezwykle zróżnicowana“, mówi Martin Gerber o swojej pracy w Hilti Store. „Zdobywasz wiedzę ekspercką w wielu branżach i zastosowaniach“. Dla klienta istotne jest dobre doradztwo. Poza tym chce on także wypróbować narzędzia, które kupuje. To jest właśnie jedna z największych zalet zakupu w sklepie stacjonarnym w porównaniu z zakupami online. Oczywiście, oceny innych klientów w internecie są również dobrym kryterium. Ale możliwość bezpośredniego przekonania się i wzięcia urządzenia do ręki ma po prostu inną jakość.
„Kiedyś byłem tu w sklepie i zobaczyłem akumulatorowe piły szablaste“, mówi Bernhard Massopust z firmy Nais z Augsburga, który był już kilkakrotnie w sklepie Hilti w sprawach firmowych. „Wypróbowałem ją i byłem zachwycony. Często pracujemy w ciasnych pomieszczeniach, więc urządzenie akumulatorowe jest na wagę złota. Opowiedziałem o tym szefowi, który też przyszedł, wypróbował piłę, a potem ją kupiliśmy“.
Inne artykuły
-
Szkolenia użytkownikówSzkolenia z zakresu bezpieczeństwa