- Strona Główna
- Serwis & Pliki do pobrania
- Serwis
- Online Self-Services
Hilti Self-Services
Zarządzaj swoimi fakturami, zamówieniami lub urządzeniami 24/7
- Szybkie rozwiązywanie problemów
- Stały podgląd na zamówienia, urządzenia, faktury itp.
- Dostęp 24 godziny, przez 7 dni w tygodniu
Zarejestruj się już teraz i korzystaj z prostych i spersonalizowanych usług Self-Services! Nie masz konta? Kliknij link poniżej, aby przejść bezpośrednio do rejestracji. Sprawdź, co jeszcze zyskasz, dzięki posiadaniu konta na hilti.pl.
Wszystkie usługi dostępne w Hilti Self-Services
Po wybraniu odpowiedniego elementu w zakładce „Zawartość”, przeniesiemy Cię bezpośrednio do wybranej usługi online.
W zakładce "Do pobrania" znajdziesz przydatne instrukcje techniczne, wszystkie aplikacje Hilti oraz wszelkie pomoce, które mogą Ci się przydać na budowie. Natomiast w punkcie "Usługi techniczne" znajdziesz potrzebne cyfrowe wsparcie podczas planowania projektów.
1. Dane klienta
Zarządzaj swoimi danymi do kontaktu i logowania oraz ustawieniami powiadomień
Edytuj dane do logowania
Zmień swoje hasło do logowania. Aby zmienić adres e-mail do logowania, skorzystaj z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony w zakładce „Kontakt” następnie „Wyślij wiadomość”.
Edytuj dane do kontaktu
Możesz w szybki sposób edytować swoje dane osobowe do kontaktu.
Edytuj dane firmy
Aby zmienić dane swojej firmy, skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce „Kontakt” a następnie „Wyślij wiadomość”.
Zaktualizuj swoje preferencje komunikacji
Bądź na bieżąco z Hilti. Wybierz, które informacje chcesz otrzymywać na swoją pocztę elektroniczną.
2. Przegląd zamówień
Zobacz wszystkie informacje dotyczące Twoich ofert i zamówień
Stwórz zamówienia
Aby stworzyć zamówienie musisz wybrać interesujące Cię produkty i dodać je do koszyka. Następnie w zakładce "Koszyk" możesz stworzyć zamówienie klikając w przycisk "Płatność". Następnie naszym system przekieruje Cię do kolejnych kroków.
Stwórz ofertę
Aby stworzyć ofertę musisz wybrać interesujące Cię produkty i dodać je do koszyka. Następnie w zakładce "Koszyk" możesz stworzyć ofertę klikając w przycisk "Stwórz ofertę". Następnie naszym system przekieruje Cię do kolejnych kroków.
Sprawdź swoje oferty
Przejrzyj swoje oferty i w prosty sposób zamień je w zamówienie, wybierąc przycisk "Konwertuj ofertę".
Sprawdź historię zamówień
Zobacz historię swoich zamówień. Jeśli potrzebujesz, możesz w wygodny sposób złożyć zamówienie ponownie.
Twórz swoje listy zakupów
Chcesz mieć najpotrzebniejsze produkty pod ręką? Stwórz własne listy zakupowe, które pozwolą Ci zlecać zamówienia jeszcze szybciej. Aby dodać listy zakupowe należy posiadać numery intersujących Cię produktów, lub będać bezpośrednio na stronie z narzędziem dodać go do wybranej listy.
Śledź swoje przesyłki
Sprawdź aktualny status dostawy swoich zamówień.
Poproś o dowód dostawy
Aby otrzymać ponowny dowód dostawy, przejdź do zakładki "Zamówienia" i wybierz interesujące Cię zamówienie. Na ekranie zobaczysz najważniejsze informacje dotyczące zamówienia. Aby otrzymać ponownie dowód dostawy wybierz zakładkę "Śledzenie przesyłki" i w otwierającym się oknie kliknij przycisk "Zobacz szczegóły". System wyświetli Ci ścieżkę Twojej dostawy i żeby otrzymać dokument kliknij "Ponowy dowód dostawy".
Sprawdź aktywne abonamenty na oprogramowanie
Znajdziesz tutaj zestawienie swoich abonamentów na oprogramowanie.
3. Zarządzanie urządzeniami
Zarządzaj swoimi urządzeniami Hilti w prosty i szybki sposób
Przeglądaj swoje urządzenia
Zobacz swoje urządzenia Hilti. Znajdziesz je z podziałem na urządzenia zakupione oraz takie, które posiadasz w ramach wykupionej usługi floty.
Zleć naprawy urządzeń
Możesz zlecić naprawę urządzenia w prosty i szybki sposób. Wystarczy wybrać interesujące Cię urządzenie i w dwóch krokach uzupełnić informacje o tym, co nie działa, wskazać czy potrzebne jest urządzenie zastępcze oraz wybrać adres dostawy.
Śledź swoje naprawy
Jeśli zleciłeś naprawę swojego urządzenia, możesz śledzić jej aktualny status, dzięki planszy, która pokazuje, w jakim miejscu znajduje się Twoje urządzenie.
Zgłoś kradzież/utratę urządzenia flotowego
Twoje urządzenie flotowe zostało ukradzione lub zaginęło? Możesz zgłosić kradzież/utratę urządzeń flotowych.
Zmień miejsce powstawania kosztów
Twoja firma się rozwija a Ty masz dodatkowe budowy? W szybki sposób możesz zmienić miejsce powstawania kosztów swoich urządzeń flotowych.
Zamów dodatkowe etykiety flotowe
Twój park maszyn stale się powiększa a Ty potrzebujesz kolejnych etykiet? Zamów dodatkowe lub zmień swoje etykiety flotowe.
Zamów raporty dotyczące recyklingu floty
Starasz się dbać o środowisko i zalećy Ci na tamy, aby Twoje budowy również spełniały najważniejsze wymogi. Zamów raport dotyczący recyklingu floty, który pozwala pokazać, jak razem z Hilti dbasz o środowisko.
Zaksięguj wymianę flotową
Twoje urządzenia pracują już od pewnego czasu i myślisz nad ich wymianą? Możesz bezpośrednio zarezerwować najbliższą wymianę floty.
Odeślij urządzenia flotowe
Właśnie zakończyłeś świetną budowę i nie potrzebujesz już tylu urządzeń w swojej flocie? A może nie masz już miejsca i z pewnego sprzętu przestałeś korzystać? Jeśli tego potrzebujesz możesz odesłać urządzenia wycofane z floty.
Sprawdź swoje urządzenia zastępcze
Podczas zlecania naprawy zamówiłeś urządzenia zastępcze i zastanawiasz się, które z nich są u Ciebie na budowie tylko na chwilę? Zobacz aktualny przegląd swoich urządzeń zastępczych.
Przeglądaj wypożyczone urządzenia
Zastaniasz się ile posiadasz wypożyczonych narzędzi, ale nie masz czasu szukać ich w magazynie? Zobacz aktualny przegląd swoich wypożyczonych urządzeń na hilti.pl
4. Przegląd faktur
Sprawdź swoje faktury lub poproś o ich duplikat
Zarządzaj fakturami
Sprawdź faktury, które do tej pory wystawiliśmy dla Twojej firmy. Wszystkie szczegóły na temat faktur oraz płatności znajdziesz w jednym miejscu. Jeśli ptorzebujesz, może wyeksportować je jako plik CSV lub XLSX.
Poproś o duplikat faktury
Potrzebujesz duplikatu faktury? Wybierz zamówienie, które Cię interesuje i kliknij przycisk "Poproś o kopię faktury".