Doskonalenie kotew w laboratorium chemicznym
Doskonalenie kotew w laboratorium chemicznym
![Asystenci laboratoryjni w pracy w laboratorium badawczym Hilti.](/content/hilti/E3/PL/pl/business/news-und-events/magazine/directory/expertise/chemical-anchors-research-development/_jcr_content/pagestageimage.img.1920.medium.jpg/1567096585136.jpg)
Nasi klienci jako źródło inspiracji
![Kierownik budowy i konsultant handlowy Hilti na miejscu z planami i kołkami chemicznymi.](/content/hilti/E3/PL/pl/business/news-und-events/magazine/directory/expertise/chemical-anchors-research-development/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image.img.1920.medium.jpg/1567096555351.jpg)
Propozycje w zakresie innowacji produktowych pochodzą zawsze z różnych kierunków. Z jednej strony Hilti prowadzi podstawowe badania i stara się w ten sposób pozyskać nowe informacje. Z drugiej strony oczywiście obserwuje konkurentów na rynku. Dopiero, gdy dostępne są wszystkie informacje, podejmuje się decyzję o dalszym doskonaleniu istniejącego produktu lub wprowadzeniu na rynek zupełnie nowy produktu. Według Dierkera, w przypadku badania nowych, złożonych technologii może upłynąć od pięciu do dziesięciu lat, zanim dany produkt będzie gotowy do wprowadzenia na rynek. Hilti pozyskuje również zewnętrzne know-how poprzez sieć europejskich uniwersytetów oraz dostawców surowców.
Cytat: Sascha Dierker, odpowiedzialny za rozwój produktu w dziale Product Care, Hilti