Klient i rzeczoznawca techniczny podczas konsultacji w sklepie Hilti

Korzyści, jakie daje Ci rejestracja na stronie Hilti

✔️ Kupuj online w każdej chwili i oszczędzaj na kosztach związanych z wysyłką

✔️ Wygodnie i szybko sprawdź cenę i dostępność zapasów w magazynie

✔️ Uzyskaj dostęp do historii zamówień

✔️Zarządzaj swoim sprzętem nadając mu numery i komentarze

✔️ Zasubskrybuj newsletter i otrzymuj wyjątkowe oferty i promocje

✔️ Otrzymuje dedykowane informacje o nowych produktach i technologiach

✔️ sprawdzaj aktualne usługi, webinaria i wydarzenia

Nie masz jeszcze konta Hilti? Zarejestruj się teraz i już dziś korzystaj z zalet, jakie daje posiadanie konta Hilti.

 

Wyjątkowe korzyści, jakie daje założenie konta Hilti

Historia Zamówień

  • Miej dostęp do wszystkich swoich zamówień, sprawdzaj datę i miejsce doarczenia, kwotę i zawartość.
  • Szybko i łatwo poproś o przesłanie kopii faktur.
  • Stwórz listę ulubionych produktów, które najczęściej zamawiasz i ułatw swój proces zakupowy.
  • Jednym kliknięciem sprawdzaj, czy produkt, którego szukasz, jest dostępny w magazynie − dotyczy to zarówno zamówień online, jak i odbioru w sklepie stacjonarnym Hilti.

Śledzenie Zamówienia

  • Dzięki funkcji śledzenia dostawy możesz w każdej chwili zobaczyć status dostawy zamówionych przez siebie produktów i określić kiedy możesz spodziewać się ich na budowie.

Zarządzanie miejscami powstania kosztów

Teraz w bardzo prosty i cyfrowy sposób możesz na nowo przyporządkować miejsca powstania kosztów do urządzeń posiadanych w ramach Zarządzania Flotą!

Zarządzanie urządzeniami online

Zamów wygodnie online z opcją dostawy Click & Collect, a my przygotujemy dla Ciebie towar w wybranym przez Ciebie sklepie Hilti. Wystarczy, że podczas składania swojego zamówienia podasz, który to jest sklep. Z reguły możesz odebrać towar już po upływie godziny.

Naprawa

Mając konto na stronie Hilti, możesz również zamówić naprawę jednego ze swoich urządzeń i poprosić o urządzenie zastępcze. Funkcja śledzenia naprawy umożliwi Ci sprawdzenie statusu usługi oraz dostawy dla Twoich aktualnych zleceń.

Najczęściej Zadawane Pytania

Czy masz pytania techniczne dotyczące rejestracji? A może potrzebujesz szczegółowych informacji na temat zarządzania narzędziami online lub składania zamówień? Odpowiedzi znajdziesz w naszej zakładce FAQ online Hilti.

Wyjątkowe korzyści dzięki subskrybcji newslettera Hilti

Bądź na bieżąco i nie przegap więcej promocji

  • Wszystkie aktualne informacje o naszych usługach, wydarzeniach, targach i webinariach na żywo.
  • Praktyczne porady i wskazówki.