Nowe przemyślenia, doskonalsze realizacje

Zawsze o krok dalej

Lipiec 2020  I  4 minuty  I  Firmy, kompetencje

Ulepszanie produktów i rozwój usług: nad tym właśnie pracują wszyscy pracownicy Hilti w bezpośrednim kontakcie z klientami. I właśnie to doceniają nasi partnerzy biznesowi. Według wyników badania satysfakcji klienta, 92 procent ankietowanych ma zaufanie do firmy Hilti. W licznych migawkach z wydarzeń zawartych w raporcie rocznym 2019 można zobaczyć, jak wiele serca i duszy wkłada się w codzienną pracę i starania. Specjalnie dla Was podsumowaliśmy najciekawsze chwile, które warto przypomnieć.

 

Jeśli chcesz tworzyć lepszą przyszłość, nie możesz ignorować rozwoju technologii. Właśnie dlatego inżynierowie i programiści firmy Hilti współpracują razem w ramach tak zwanych hakatonów – równocześnie, w różnych miejscach na całym świecie. Dzięki temu powstają inteligentne rozwiązania cyfrowe, które mogą w przyszłości wspierać klientów Hilti w pracy analogowej.

 

BIM Experience Center

Skoncentrowane kompetencje w zakresie sieciowych metod projektowania

„W branży budowlanej zachodzą obecnie poważne zmiany. W ciągu najbliższych dziesięciu lat przejdzie ona większą transformację niż w ciągu ostatnich 100 lat“, mówi członek zarządu koncernu, dr Stefan Nöken. Building Information Modeling (BIM) odgrywa kluczową rolę w tym procesie. Aby umożliwić klientom Hilti bezpośrednie zapoznanie się z BIM, w czerwcu 2019 roku otwarto Hilti BIM Experience Center w Rotterdamie.

W Rotterdamie można zapoznać się z metodą projektowania opartą na modelowaniu i odkryć jej zalety. Na poszczególnych stanowiskach odwiedzający mają pełen przegląd procesu – począwszy od optymalizacji projektu i prefabrykacji produktów, aż po walidację i dokumentację. Projekty stają się bardziej produktywne, zrównoważone i bezpieczne dzięki wykorzystaniu BIM.

W ubiegłym roku firma Hilti wspierała około 250 firm w procesie projektowania BIM.

W 2019 roku zainwestowano łącznie 367 milionów CHF w badania i rozwój. Podobnie jak w latach ubiegłych, stanowi to średnio sześć procent sprzedaży, co wiele mówi o wynikach i sile innowacji firmy. Dzięki badaniom i rozwojowi na rynek trafiają nowe produkty, a istniejące portfolio stale się poszerza. Niezawodnym źródłem wskazówek dotyczących ulepszeń są oczywiście opinie naszych klientów.

 

Dobra forma na przyszłość

Rozwojowi uległy nie tylko produkty i usługi firmy, ale również pracownicy. Na potrzeby rozwoju osobistego, spędzili oni w zeszłym roku 42 tys. dni na warsztatach. Zajmowali się intensywnie nie tylko poznawaniem wartości i kultury firmy Hilti, ale zadbali także o rozwój osobisty.

Hilti Moments

Jeszcze bliżej klienta

Bycie blisko klienta było od zawsze priorytetem dla firmy Hilti. Każdego dnia nasi pracownicy kontaktują się z około 250 tys. osób na całym świecie. Jednakże sprzedaż bezpośrednia w Europie jest czymś zupełnie innym niż w Tanzanii. Tam działają tak zwani myśliwi, którzy jeżdżą na motocyklach z czerwonymi skrzynkami sprzedażowymi. „Łowcy placu budowy“ próbują spontanicznie sprzedawać sprzęt lub materiały eksploatacyjne.
W Europie sprzedaż bezpośrednia wygląda zupełnie inaczej. I choć klienci i doradcy handlowi Hilti współpracują na co dzień w bardzo profesjonalny sposób, to jednak proces wymiany informacji i doradztwa można jeszcze zoptymalizować. Dlatego też przy udziale wybranych partnerów przetestowano system cyfrowy, aby w najbliższej przyszłości móc jeszcze szybciej i dokładniej odpowiadać na indywidualne zapytania.  

 

Działanie w sposób odpowiedzialny społecznie i ekologicznie

Firma taka jak Hilti ponosi ogromną odpowiedzialność wobec ludzi i środowiska, którą realizuje poprzez liczne działania. W ramach globalnej strategii dotyczącej CO2, udało się w 2019 r. zredukować emisję per capita o kolejne 2,7 procent. Sekret firmy Hilti tkwi w triadzie złożonej z zakupu zielonej energii, energooszczędnej mobilności i efektywnej energetycznie produkcji. Z tego powodu w Austrii wszystkie wentylatory halowe w zakładzie produkcyjnym w Turyngii zostały zastąpione wentylatorami lamelowymi. Oprócz oszczędności energii, przyczyniło się to również do stworzenia lepszego klimatu w budynku. W sumie w ciągu ostatniego roku obrotowego w zakładach produkcyjnych zaoszczędzono kilka setek tysięcy kWh energii elektrycznej.

Dowiedz się więcej o zrównoważonym rozwoju i świadomości ekologicznej w Hilti

Szacunek dla ludzi znajduje odzwierciedlenie w licznych inicjatywach na rzecz przestrzegania praw człowieka i walki z korupcją. Na przykład kodeks postępowania zobowiązuje dostawców do przestrzegania międzynarodowych wymogów i norm etycznych. System zapobiegania korupcji został rozwinięty w 2019 r. i uzupełniony o politykę przeciwdziałania konfliktom interesów.

W firmie nadal istnieje wiele inicjatyw, z których korzystają pracownicy. Bezpieczeństwo i zdrowie odgrywają tu oczywiście kluczową rolę. W ostatnich latach wiele udało się już osiągnąć dzięki zapobieganiu wypadkom. A dzięki lokalnym środkom zarządzania zdrowiem w odniesieniu do sportu, zdrowego odżywiania oraz poradnictwa medycznego i psychologicznego, pracownikom oferuje się znacznie więcej, niż jest to ustawowo wymagane. Ważna jest również kultura korporacyjna. „The Hilti Way“ oznacza, że rozwój przedsiębiorstwa i rozwój osobisty pracowników będą w przyszłości nadal tworzyć jedną całość i że firma pozostanie wierna swojemu mottu „Budujemy lepszą przyszłość“ poprzez innowacyjne rozwiązania produktowe i usługowe.

Zapoznaj się z kompletną wersją cyfrową raportu rocznego 2019

 

 

To także może Cię zainteresować

Spotkanie dwóch kobiet o różnym pochodzeniu w firmie

Silna kultura korporacyjna

Marzec 2020  I  4 minuty  I  Firma i ludzie

Rozwijanie talentów i wspólne patrzenie w przyszłość – w ten sposób buduje się silną lojalność pracowników. Przeczytaj wywiad z Mandy Thumm, Hilti Employer Branding, aby dowiedzieć się, w jaki sposób pracodawcy mogą w konkretny sposób sprostać temu wyzwaniu.

Czytaj więcej
Wspinaczka ręka w rękę

Jak pozostać atrakcyjnym jako pracodawca

Marzec 2020  I  4 minuty  I  Firma i ludzie

Kiedy pracodawca jest atrakcyjny? Odpowiedź zmienia się wraz z nowym pokoleniem pracowników. Przeczytaj, jak możesz pozycjonować siebie jako pożądanego pracodawcę w czasach niedoboru umiejętności.

Czytaj więcej
5 stażystów pokazuje kciuki w górę

Narzędzie zapobiegające niedoborowi wykwalifikowanych pracowników

Marzec 2020  I  4 minuty  I  Firma i ludzie

Sytuacja na rynku pracy jest skomplikowana. Podczas gdy ilość zamówień jest rekordowo wysoka, coraz więcej firm nie może znaleźć wystarczającej liczby pracowników. Pojawia się jednak nadzieja: szkolenie wewnętrzne. Dzięki tym wskazówkom znajdziesz wystarczająco wielu stażystów, którzy będą zainteresowani pracą w Twojej firmie.

Czytaj więcej
Mapa świata w liściach na podpisanej powierzchni drewnianej

W jaki sposób osiągnąć zrównoważony rozwój w przyszłości?

Luty 2020  I  3 minuty  I  środowisko naturalne, zrównoważony rozwój

Odpowiedzialność korporacyjna oznacza również troskę o środowisko naturalne. Recykling, zielone technologie i zmniejszona emisja CO2 są zatem częścią strategii zrównoważonego rozwoju Hilti.

Czytaj więcej
ON!Track Aktywne śledzenie T380 Tag i walizka na flotę

Udany duet na rzecz większej produktywności

Październik 2019  I  4 minuty  I  usługi

Dobre w pojedynkę, ale razem jeszcze lepsze: wiele osób już zaufało połączeniu usług zarządzania sprzętem ON!Track i zarządzania flotą. W wywiadach klienci Hilti opowiadają o problemach, w których rozwiązaniu pomógł im ON!Track.

Czytaj więcej