Nowe przemyślenia, doskonalsze realizacje
Zawsze o krok dalej
Skoncentrowane kompetencje w zakresie sieciowych metod projektowania
„W branży budowlanej zachodzą obecnie poważne zmiany. W ciągu najbliższych dziesięciu lat przejdzie ona większą transformację niż w ciągu ostatnich 100 lat“, mówi członek zarządu koncernu, dr Stefan Nöken. Building Information Modeling (BIM) odgrywa kluczową rolę w tym procesie. Aby umożliwić klientom Hilti bezpośrednie zapoznanie się z BIM, w czerwcu 2019 roku otwarto Hilti BIM Experience Center w Rotterdamie.
W Rotterdamie można zapoznać się z metodą projektowania opartą na modelowaniu i odkryć jej zalety. Na poszczególnych stanowiskach odwiedzający mają pełen przegląd procesu – począwszy od optymalizacji projektu i prefabrykacji produktów, aż po walidację i dokumentację. Projekty stają się bardziej produktywne, zrównoważone i bezpieczne dzięki wykorzystaniu BIM.
W ubiegłym roku firma Hilti wspierała około 250 firm w procesie projektowania BIM.
W 2019 roku zainwestowano łącznie 367 milionów CHF w badania i rozwój. Podobnie jak w latach ubiegłych, stanowi to średnio sześć procent sprzedaży, co wiele mówi o wynikach i sile innowacji firmy. Dzięki badaniom i rozwojowi na rynek trafiają nowe produkty, a istniejące portfolio stale się poszerza. Niezawodnym źródłem wskazówek dotyczących ulepszeń są oczywiście opinie naszych klientów.
Jeszcze bliżej klienta
Bycie blisko klienta było od zawsze priorytetem dla firmy Hilti. Każdego dnia nasi pracownicy kontaktują się z około 250 tys. osób na całym świecie. Jednakże sprzedaż bezpośrednia w Europie jest czymś zupełnie innym niż w Tanzanii. Tam działają tak zwani myśliwi, którzy jeżdżą na motocyklach z czerwonymi skrzynkami sprzedażowymi. „Łowcy placu budowy“ próbują spontanicznie sprzedawać sprzęt lub materiały eksploatacyjne.
W Europie sprzedaż bezpośrednia wygląda zupełnie inaczej. I choć klienci i doradcy handlowi Hilti współpracują na co dzień w bardzo profesjonalny sposób, to jednak proces wymiany informacji i doradztwa można jeszcze zoptymalizować. Dlatego też przy udziale wybranych partnerów przetestowano system cyfrowy, aby w najbliższej przyszłości móc jeszcze szybciej i dokładniej odpowiadać na indywidualne zapytania.
Działanie w sposób odpowiedzialny społecznie i ekologicznie
Firma taka jak Hilti ponosi ogromną odpowiedzialność wobec ludzi i środowiska, którą realizuje poprzez liczne działania. W ramach globalnej strategii dotyczącej CO2, udało się w 2019 r. zredukować emisję per capita o kolejne 2,7 procent. Sekret firmy Hilti tkwi w triadzie złożonej z zakupu zielonej energii, energooszczędnej mobilności i efektywnej energetycznie produkcji. Z tego powodu w Austrii wszystkie wentylatory halowe w zakładzie produkcyjnym w Turyngii zostały zastąpione wentylatorami lamelowymi. Oprócz oszczędności energii, przyczyniło się to również do stworzenia lepszego klimatu w budynku. W sumie w ciągu ostatniego roku obrotowego w zakładach produkcyjnych zaoszczędzono kilka setek tysięcy kWh energii elektrycznej.
Dowiedz się więcej o zrównoważonym rozwoju i świadomości ekologicznej w Hilti
Szacunek dla ludzi znajduje odzwierciedlenie w licznych inicjatywach na rzecz przestrzegania praw człowieka i walki z korupcją. Na przykład kodeks postępowania zobowiązuje dostawców do przestrzegania międzynarodowych wymogów i norm etycznych. System zapobiegania korupcji został rozwinięty w 2019 r. i uzupełniony o politykę przeciwdziałania konfliktom interesów.
W firmie nadal istnieje wiele inicjatyw, z których korzystają pracownicy. Bezpieczeństwo i zdrowie odgrywają tu oczywiście kluczową rolę. W ostatnich latach wiele udało się już osiągnąć dzięki zapobieganiu wypadkom. A dzięki lokalnym środkom zarządzania zdrowiem w odniesieniu do sportu, zdrowego odżywiania oraz poradnictwa medycznego i psychologicznego, pracownikom oferuje się znacznie więcej, niż jest to ustawowo wymagane. Ważna jest również kultura korporacyjna. „The Hilti Way“ oznacza, że rozwój przedsiębiorstwa i rozwój osobisty pracowników będą w przyszłości nadal tworzyć jedną całość i że firma pozostanie wierna swojemu mottu „Budujemy lepszą przyszłość“ poprzez innowacyjne rozwiązania produktowe i usługowe.
Zapoznaj się z kompletną wersją cyfrową raportu rocznego 2019
To także może Cię zainteresować
Silna kultura korporacyjna
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Rozwijanie talentów i wspólne patrzenie w przyszłość – w ten sposób buduje się silną lojalność pracowników. Przeczytaj wywiad z Mandy Thumm, Hilti Employer Branding, aby dowiedzieć się, w jaki sposób pracodawcy mogą w konkretny sposób sprostać temu wyzwaniu.
Czytaj więcejJak pozostać atrakcyjnym jako pracodawca
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Kiedy pracodawca jest atrakcyjny? Odpowiedź zmienia się wraz z nowym pokoleniem pracowników. Przeczytaj, jak możesz pozycjonować siebie jako pożądanego pracodawcę w czasach niedoboru umiejętności.
Czytaj więcejNarzędzie zapobiegające niedoborowi wykwalifikowanych pracowników
Marzec 2020 I 4 minuty I Firma i ludzie
Sytuacja na rynku pracy jest skomplikowana. Podczas gdy ilość zamówień jest rekordowo wysoka, coraz więcej firm nie może znaleźć wystarczającej liczby pracowników. Pojawia się jednak nadzieja: szkolenie wewnętrzne. Dzięki tym wskazówkom znajdziesz wystarczająco wielu stażystów, którzy będą zainteresowani pracą w Twojej firmie.
Czytaj więcejW jaki sposób osiągnąć zrównoważony rozwój w przyszłości?
Luty 2020 I 3 minuty I środowisko naturalne, zrównoważony rozwój
Odpowiedzialność korporacyjna oznacza również troskę o środowisko naturalne. Recykling, zielone technologie i zmniejszona emisja CO2 są zatem częścią strategii zrównoważonego rozwoju Hilti.
Czytaj więcejUdany duet na rzecz większej produktywności
Październik 2019 I 4 minuty I usługi
Dobre w pojedynkę, ale razem jeszcze lepsze: wiele osób już zaufało połączeniu usług zarządzania sprzętem ON!Track i zarządzania flotą. W wywiadach klienci Hilti opowiadają o problemach, w których rozwiązaniu pomógł im ON!Track.
Czytaj więcejInne artykuły
-
W jaki sposób osiągnąć zrównoważony rozwój w przyszłości?