KONTAKT Z TELECENTRUM HILTI
Przez telefon, e-mail lub czat – jesteśmy tu dla Ciebie
![Nawigacja konto Hilti](/content/hilti/E3/PL/pl/support/information/help-center/faq---frage-2---kundenservice-kontaktieren/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_copy/image.img.1920.medium.png/1487581260801.png)
1. Kliknij na „Kontakt“ w górnym pasku nawigacji. Pojawi się wówczas następujący komunikat:
![Kontakt TeleCentrum Hilti](/content/hilti/E3/PL/pl/support/information/help-center/faq---frage-2---kundenservice-kontaktieren/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text/image.img.1920.medium.png/1487581213733.png)
Zadzwoń do nas
Skontaktuj się z nami bezpłatnie pod numerem
801 888 801* lub (22) 320 56 00.
* z numerów stacjonarnych
![Oddzwonimy do Ciebie](/content/hilti/E3/PL/pl/support/information/help-center/faq---frage-2---kundenservice-kontaktieren/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1412367196/image.img.1920.medium.png/1487581383399.png)
2. Możesz też poprosić nas o oddzwonienie wybierając opcję "Oddzwonimy do Ciebie".
Po prostu wpisz do formularza swoje nazwisko i numer telefonu.
Oddzwonimy do Ciebie w przeciągu kilku minut.
Usługa oddzwonienia jest dostępna w godzinach od 07:00 do 17:00.
![Czat Hilti](/content/hilti/E3/PL/pl/support/information/help-center/faq---frage-2---kundenservice-kontaktieren/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1518710818/image.img.1920.medium.png/1487581486877.png)
2. Porozmawiaj z naszym konsultantem na czacie.
Podaj swoje nazwisko, adres e-mail i opisz swój problem w polu wiadomości.
Następnie rozpocznij czat na żywo.
![Wiadomość](/content/hilti/E3/PL/pl/support/information/help-center/faq---frage-2---kundenservice-kontaktieren/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1108059435/image.img.1920.medium.png/1487581564457.png)
3. Możesz również wysłać do nas wiadomość, wypełniając odpowiedni formularz.
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Zapomniałeś hasła?
Pomocne linki