Śledzenie zamówienia
Możesz szybko sprawdzić kiedy dotrze do Ciebie zamówienie i gdzie znajduje się ono obecnie
Śledzenie przesyłki
1. Kliknij na „Zaloguj się" w panelu nawigacji.
2. Wybierz „Śledzenie przesyłek” w sekcji „Historia zamówień”.
Możesz również bezpośrednio kilknąć w "Status dostawy" ze strony głównej hilti.pl.
3. Wybierz zamówienie, które chcesz sprawdzić i kliknij w "Szczegóły zamówienia i śledzenia przesyłek".
4. Na stronie stronie swojego zamówienia, kliknij na "Śledzenie przesyłki".
Jeśli Twoje zamówienie podzielone jest na wiele przesyłek, przewiń stronę w dół. Możesz też je śledzić indywidualnie. Po kliknięciu "Śledzenie przesyłki" w sekcji "Śledź przesyłki osobno" zostaniesz przekierowany do strony, na które sprawdzisz dokłądny status Twojej przesyki.
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Pomocne linki