Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
![]() |
Przed użyciem przeczytać instrukcję obsługi |
![]() |
Wskazówki dotyczące użytkowania i inne przydatne informacje |
![]() |
Obchodzenie się z surowcami wtórnymi |
![]() |
Nie wyrzucać elektronarzędzi ani akumulatorów do odpadów komunalnych |
![]() |
Te liczby odnoszą się do rysunków zamieszczonych na początku niniejszej instrukcji |
![]() |
Liczby te oznaczają kolejność kroków roboczych na rysunku i mogą odbiegać od kroków roboczych opisanych w tekście |
![]() |
Numery pozycji zastosowane na rysunku Budowa urządzenia odnoszą się do numerów legendy w rozdziale Ogólna budowa urządzenia |
![]() |
Na ten znak użytkownik powinien zwrócić szczególną uwagę podczas obsługiwania produktu. |
![]() |
Urządzenie obsługuje technologię NFC, która jest kompatybilna z platformami iOS i Android. |
![]() |
Akumulator Li‑Ion |
![]() |
Zastosowany akumulator Hilti typu Li-Ion. Należy przestrzegać informacji podanych w rozdziale Użytkowanie zgodne z przeznaczeniem . |
![]() |
Nigdy nie używać akumulatora w charakterze młotka. |
![]() |
Uważać, aby akumulator nie upadł. Nie używać akumulatora, który był narażony na uderzenie lub jest uszkodzony w inny sposób. |
![]() |
Klasa ochrony II (podwójna izolacja) |
![]() |
Prąd stały |
![]() |
Znamionowa jałowa prędkość obrotowa |
![]() |
Obroty na minutę |
Akumulatorowa wkrętarka udarowa |
SIW 6AT‑A22 |
Generacja |
01 |
Nr seryjny |
Opisywany produkt to ręczna akumulatorowa wkrętarka udarowa. Przeznaczona jest do przykręcania i odkręcania nakrętek, wkręcania i wykręcania sworzni gwintowanych, kołków i wkrętów do drewna.
Wkrętarka udarowa może być wykorzystywana tylko do prac, które nie wymagają zastosowania dokładnie określonego momentu obrotowego. W przeciwnym razie istnieje ryzyko zerwania gwintu, zniszczenia wkrętu lub obrabianego materiału.Z tym produktem stosować tylko akumulatory litowo-jonowe Hilti typu B 22.
Do tych akumulatorów należy stosować wyłącznie prostowniki zaaprobowane przez firmę Hilti . Dalsze informacje można znaleźć w Hilti Store lub na stronie: www.hilti.group
Napięcie znamionowe |
21,6 V |
|
Ciężar zgodnie z EPTA Procedure 01 wraz z akumulatorem B22⁄8.0 |
2,4 kg |
|
Znamionowa jałowa prędkość obrotowa |
Stopień I |
0 obr./min … 1 000 obr./min |
Stopień II |
0 obr./min … 1 500 obr./min |
|
Stopień III |
0 obr./min … 2 700 obr./min |
|
Liczba udarów |
≤ 3 500/min |
|
Ustawianie momentu obrotowego |
3 stopnie (dalsze stopnie możliwe przy zastosowaniu inteligentnego modułu dynamometrycznego SI‑AT‑22 i wskaźnika momentu obrotowego "AT") |
|
Wielkość wkrętów standardowych |
M8 do M16 |
|
Wielkość wkrętów o dużej wytrzymałości |
M6 do M12 |
|
Uchwyt narzędziowy |
1/2″ zewnętrzny czop kwadratowy z zatrzaskiem kulkowym |
|
Temperatura przechowywania |
−20 ℃ … 70 ℃ |
|
Temperatura otoczenia podczas pracy |
−17 ℃ … 60 ℃ |
Napięcie robocze akumulatora |
21,6 V |
Temperatura otoczenia podczas pracy |
−17 ℃ … 60 ℃ |
Temperatura przechowywania |
−20 ℃ … 40 ℃ |
Temperatura akumulatora na początku procesu ładowania |
−10 ℃ … 45 ℃ |
Poziom mocy akustycznej (LWA) |
105 dB(A) |
Nieoznaczoność poziomu mocy akustycznej (KWA) |
3 dB(A) |
Poziom emisji ciśnienia akustycznego (LpA) |
94 dB(A) |
Nieoznaczoność poziomu ciśnienia akustycznego (KpA) |
3 dB(A) |
Wartość emisji wibracji przy dokręcaniu śrub i nakrętek maksymalnej dopuszczalnej wielkości (ah) |
9,2 m/s² |
Nieoznaczoność przy dokręcaniu śrub i nakrętek o maksymalnej dopuszczalnej wielkości |
1,5 m/s² |
Awaria |
Możliwa przyczyna |
Rozwiązanie |
---|---|---|
Urządzenie nie działa. |
Akumulator nie jest prawidłowo zamocowany. |
|
Urządzenie nie działa, miga dioda wskaźnika stanu naładowania akumulatora. |
Akumulator jest rozładowany. |
|
Akumulator przegrzany lub zbyt zimny. |
|
|
Urządzenie nie działa i migają wszystkie cztery diody wskaźnika stanu naładowania akumulatora. |
Urządzenie jest chwilowo przeciążone. |
|
Zadziałało zabezpieczenie przed przegrzaniem. |
|
|
Włącznik nie daje się wcisnąć lub jest zablokowany. |
Przełącznik biegu w prawo/lewo jest w położeniu środkowym. |
|
Nagły spadek prędkości obrotowej. |
Akumulator jest rozładowany. |
|
Akumulator rozładowuje się szybciej niż zwykle. |
Bardzo niska temperatura otoczenia. |
|
Akumulator nie zatrzaskuje się ze słyszalnym podwójnym kliknięciem. |
Zabrudzone zaczepy akumulatora. |
|
Silne nagrzewanie się urządzenia lub akumulatora. |
Usterka elektryczna. |
|
Urządzenie jest przeciążone (przekroczona granica zastosowania). |
|
Aby zobaczyć ceny i zawartość konkretnego konta, wybierz odpowiednie konto.