Image alt text (optional)

Instrukcje dotyczące odbioru urządzeń do naprawy

Jak mogę przyczynić się do jak najkrótszego czasu naprawy urządzenia i zapewnić bezpieczeństwo wszystkim zaangażowanym?

Każdego dnia w naszych centrach napraw serwisowanych jest ponad 1000 urządzeń. Są one odbierane, naprawiane i zwracane w rekordowo krótkim czasie, aby nasi klienci mogli je jak najszybciej ponownie wykorzystać podczas pracy.

Nasi eksperci udzielą Ci możliwie najlepszego wsparcia w zakresie koordynacji odbioru narzędzi i zebrania wszystkich niezbędnych informacji w celu jak najszybszego dostarczenia urządzeń do naszych centrów napraw. Możesz w istotny sposób przyczynić się do pomyślnej procedury przekazania urządzenia naszej firmie transportowej. Musisz jedynie przestrzegać kilka prostych zasad, które mają wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych stron.

Przed odbiorem urządzenia przez firmę transportową możesz nam pomóc, postępując zgodnie z poniższymi prostymi instrukcjami:

Zapakuj urządzenie

Wszystkie urządzenia muszą znajdować się w opakowaniu w momencie przekazania ich firmie transportowej. Jako opakowanie posłużyć może  walizka Hilti lub karton.

Wyjmij akumulatory i prostowniki

Należy wyjąć akumulatory i ładowarki, aby przyspieszyć procedurę naprawy i zapewnić bezpieczeństwo osób wykonujących naprawę.

Wyjmij pojemnik i wąż

W przypadku wysyłki odkurzacza należy wyjąć pojemnik i odłączyć wąż ssący.

Usuń niebezpieczne substancje i akcesoria

Poniższe dotyczy wszystkich klas urządzeń: należy usunąć wszystkie akcesoria, np. wiertła, naboje DX lub brzeszczoty. W przypadku urządzeń zasilanych benzyną należy przed wysyłką całkowicie opróżnić zbiornik na paliwo.

Przestrzegaj specjalnych przepisów dotyczących wbudowanych akumulatorów

W przypadku wysyłki urządzeń z wbudowanym akumulatorem obowiązują specjalne przepisy dotyczące transportu ładunków niebezpiecznych (deklaracja, pojemnik transportowy itp.). W tym celu należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Image alt text (optional)

ZASADY DOTYCZĄCE WYMIANY AKUMULATORÓW I ŁADOWAREK

W przypadku zgłoszenia serwisowego akumulator lub ładowarka objęte gwarancją (dwa lata od daty zakupu) lub umową dotyczącą zarządzania flotą są wymieniane bezpłatnie.

Dlatego zalecamy, aby nie wysyłać akumulatora lub prostownika do centrum serwisowego urządzeń.