- Strona Główna
- Aktualizacja systemu w dniach 23 – 25 listopada
WAŻNE
W dniach od 23 do 25 listopada składanie zamówień online, w salonach Hilti Store oraz za pośrednictwem TeleCentrum będzie niedostępne.
Aktualizacja systemu potrwa od północy w piątek, 23 listopada, do północy w niedzielę, 25 listopada.
Rekomendujemy złożenie zamówień przed datą akutalizacji systemu.
Wszystkie systemy będą działać ponownie od poniedziałku, 26 listopada 2018 roku.
Zlecenie naprawy urządzeń
W przypadku zleceń naprawy złożonych w środę, 21.11.2018 r. oraz w czwartek, 22.11.2018 r. termin wykonania naprawy ulegnie przedłużeniu, najpóźniej do dnia 03.12.2018 r. W piątek, 23.11.2018 r. zlecenie naprawy będzie niemożliwe.
Nasza dostępność podczas aktualizacji systemu
TeleCentrum Hilti
W czasie aktualizacji systemu kontakt z naszym zespołem TeleCentrum będzie niemożliwy.
Zapraszamy do kontaktu w poniedziałek, 26 listopada.
Hilti Stores
W czasie aktualizacji systemu salony Hilti Store będą nieczynne.
Strona internetowa i aplikacje
W trakcie aktualizacji systemu możliwe będzie wyszukiwanie informacji o produktach oraz pobieranie dokumentacji z naszej strony internetowej. Pamiętaj, że logowanie na Twoje konto online będzie niemożliwe.
Aplikacja moblina Hilti będzie wyłączona.
Rzeczoznawcy Techniczni
W trakcie aktualizacji systemu kontakt z Twoim Rzeczoznawcą Technicznym będzie ograniczony.
Rekomendujemy złożenie zamówień przed datą akutalizacji systemu.
Wszystkie systemy będą działać ponownie od poniedziałku, 26 listopada 2018 roku.