Image alt text (optional)

WAŻNE

W dniach od 23 do 25 listopada składanie zamówień online, w salonach Hilti Store oraz za pośrednictwem TeleCentrum będzie niedostępne.

Aktualizacja systemu potrwa od północy w piątek, 23 listopada, do północy w niedzielę, 25 listopada.

Rekomendujemy złożenie zamówień przed datą akutalizacji systemu.

Wszystkie systemy będą działać ponownie od poniedziałku, 26 listopada 2018 roku.   

Zlecenie naprawy urządzeń

W przypadku zleceń naprawy złożonych w środę, 21.11.2018 r. oraz w czwartek, 22.11.2018  r. termin wykonania naprawy ulegnie przedłużeniu, najpóźniej do dnia 03.12.2018 r. W piątek, 23.11.2018 r. zlecenie naprawy będzie niemożliwe.

Nasza dostępność podczas aktualizacji systemu

TeleCentrum Hilti

W czasie aktualizacji systemu kontakt z naszym zespołem TeleCentrum będzie niemożliwy.

Zapraszamy do kontaktu w poniedziałek, 26 listopada.

 

Hilti Stores

W czasie aktualizacji systemu salony Hilti Store będą nieczynne.

Strona internetowa i aplikacje

W trakcie aktualizacji systemu możliwe będzie wyszukiwanie informacji o produktach oraz pobieranie dokumentacji z naszej strony internetowej. Pamiętaj, że logowanie na Twoje konto online będzie niemożliwe. 

Aplikacja moblina Hilti będzie wyłączona.

Sales Rep Icon

Rzeczoznawcy Techniczni

W trakcie aktualizacji systemu kontakt z Twoim Rzeczoznawcą Technicznym będzie ograniczony.

Rekomendujemy złożenie zamówień przed datą akutalizacji systemu. 

Wszystkie systemy będą działać ponownie od poniedziałku, 26 listopada 2018 roku.