Serwis Urządzeń Hilti

NAPRAWIMY NARZĘDZIA HILTI W CIĄGU 3 DNI

Serwis narzędzi Hilti w 3 dni lub bezpłatnie

Serwis Urządzeń Hilti

W Hilti naprawimy i wyczyścimy Twoje narzędzia w ciągu 3 dni od przyjęcia zgłoszenia lub zrobimy to za darmo.

Odbierzemy narzędzia z budowy, na której pracujesz, a po wykonaniu usługi przywieziemy je z powrotem.

Możesz zlecić naprawę telefonicznie, drogą internetową lub za pośrednictwem aplikacji Hilti Connect, a my zajmiemy się resztą.  

Każde narzędzie Hilti jest zarejestrowane, dlatego, zgłaszając je do naprawy, nie potrzebujesz dowodu zakupu, ani karty gwarancyjnej.  

NA CZYM POLEGA 3-DNIOWA USŁUGA NAPRAWY URZĄDZEŃ HILTI?

Szybka i prosta naprawa Twoich narzędzi!

alt text

JAK SZYBKO BĘDĘ MÓGŁ ODEBRAĆ NAPRAWIONE NARZĘDZIA?

Niespotykana prędkość realizacji zlecenia – naprawa narzędzi już w ciągu 3 dni

  • 1 dzień - odbiór narzędzi, 2 dzień - naprawa, 3 dzień - wysyłka.
  • Prowadzimy współpracę jedynie z zaufanymi przewoźnikami. Dzięki temu możesz być pewny, że Twoje narzędzia zostaną odebrane i przywiezione na czas.
  • Naprawy wykonują jedynie starannie przeszkoleni i wykwalifikowani technicy firmy Hilti.
  • Wykorzystujemy tylko własne części zamienne.

OSZCZĘDŹ CZAS DZIĘKI NAPRAWOM NARZĘDZI W HILTI

Niespotykanie proste rozwiązanie – skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą.

  • Skontaktuj się z nami pod adresem: klient@hilti.pl.
  • Nie potrzebujesz dowodu zakupu naszych urządzeń, by zgłosić je do naprawy.

JAKI JEST KOSZT NAPRAWY MOICH NARZĘDZI?

Specjalna gwarancja – jasne zasady i stałe koszty naprawy

Do 2 lat od zakupu masz możliwość skorzystania z bezpłatnej naprawy lub wymiany urządzeń na nowe.

  • Naprawimy lub wymienimy zepsute narzędzia Hilti bezpłatnie nawet do 2 lat od momentu zakupu. Usługa obejmuje części eksploatacyjne, darmowy odbiór i dostawę.

Po 2 latach, naprawa jest płatna, lecz jej koszty nigdy nie będą wyższe niż te, ustalone w cenniku.

  • Jeśli urządzenie zepsuje się w ciągu 3 miesięcy od realizacji usługi, naprawimy je bez dodatkowych kosztów. Dotyczy to części eksploatacyjnych, darmowego odbioru i dostawy.
  • Wszystkie narzędzia objęte są gwarancją producenta. Oznacza to darmową naprawę narzędzi posiadających wadę fabryczną lub materiałową (pod warunkiem dostępności części) lub możliwość wymiany produktu na nowy.

Skontaktuj się z lokalnym zespołem Hilti, by uzyskać więcej informacji na temat naszego serwisu na całe życie. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania w naszym biurze, telefonicznie lub online. 

Zarządzanie flotą Hilti
ZARZĄDZANIE FLOTĄ HILTI

Sprawdź jak Zarządzanie Flotą Hilti wspiera Twój biznes w zarządzaniu parkiem maszyn.

Dowiedz się więcej
Zarządzanie narzędziami i wyposażeniem Hilti ON!Track
ON!TRACK - ZARZĄDZANIE NARZĘDZIAMI I WYPOSAŻENIEM

Poznaj rozwiązanie Hilti do zarządzania zasobami Twojej firmy.

Dowiedz się więcej
Hilti Connect
Hilti Connect

Zobacz, jak przy pomocy smartfona zidentyfikować narzędzie i zlecić naprawę.

Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami