Dodane do koszyka
Dodane do koszyka
Idź do koszyka
Serwis Urządzeń Hilti

NAPRAWIAMY NARZĘDZIA W 3 DNI

Serwis Hilti gwarantuje szybką naprawę

Serwis Urządzeń Hilti

W Hilti naprawimy i wyczyścimy Twoje narzędzia w ciągu 3 dni od momentu przyjęcia zgłoszenia lub zrobimy to za darmo.

Odbierzemy narzędzia z budowy, na której pracujesz, a po wykonaniu usługi przywieziemy je z powrotem.

Możesz zlecić naprawę telefonicznie, drogą internetową lub za pośrednictwem aplikacji Hilti Connect, a my zajmiemy się resztą.  

Każde narzędzie Hilti jest zarejestrowane, dlatego, zgłaszając je do naprawy, nie potrzebujesz dowodu zakupu, ani karty gwarancyjnej.  

JAK ZLECIĆ NAPRAWĘ?

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, przygotowaliśmy szereg udogodnień, dzięki którym zlecanie napraw serwisowych jest wyjątkowo proste. Do Waszej dyspozycji jest 5 możliwości zgłoszenia zlecenia, za pośrednictwem:

Zlecanie naprawy w Hilti

Zleć naprawę przez:

Internet

Zlecam naprawę

Telefon

Zlecam naprawę

Hilti Connect

Zlecam naprawę

JAK NAPRAWIĆ URZĄDZENIE W 3 DNI?

JAK SZYBKO MOŻESZ ODEBRAĆ NAPRAWIONE URZĄDZENIE?

Oszczędzaj czas i pieniądze

  • 1. dzień - odbiór narzędzi, 2. dzień - naprawa, 3. dzień - wysyłka.
  • Współpracujemy wyłącznie z zaufanymi przewoźnikami. Masz pewność odbioru i dostawy na czas.
  • Naprawy wykonują nasi doświadczeni i wykwalifikowani technicy.
  • Używamy wyłącznie naszych części zamiennych.
  • Nie potrzebujesz dowodu zakupu naszych urządzeń, by zgłosić je do naprawy.

JAKI JEST KOSZT NAPRAWY URZĄDZEŃ?

Gwarantujemy jasne zasady i stałe koszty naprawy

Do 2 lat od zakupu masz możliwość skorzystania z bezpłatnej naprawy lub wymiany urządzeń na nowe.

  • Naprawimy lub wymienimy zepsute narzędzia Hilti bezpłatnie nawet do 2 lat od momentu zakupu. Usługa obejmuje części eksploatacyjne, darmowy odbiór i dostawę.

Po 2 latach, naprawa jest płatna, lecz jej koszty nigdy nie będą wyższe niż te, ustalone w cenniku.

  • Jeśli urządzenie zepsuje się w ciągu 3 miesięcy od realizacji usługi, naprawimy je bez dodatkowych kosztów. Dotyczy to części eksploatacyjnych, darmowego odbioru i dostawy.
  • Wszystkie narzędzia objęte są gwarancją producenta. Oznacza to darmową naprawę narzędzi posiadających wadę fabryczną lub materiałową (pod warunkiem dostępności części) lub możliwość wymiany produktu na nowy.

Skontaktuj się z lokalnym zespołem Hilti, by uzyskać więcej informacji na temat naszego serwisu na całe życie. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania w naszym biurze, telefonicznie lub online. 

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami