Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Serwis kalibracyjny umożliwia profesjonalną regulację urządzeń pomiarowych Hilti, takich jak:
Urządzenia Hilti zaprojektowane są tak, by spełniać najwyższe kryteria związane z precyzją działania. Czasami jednak na ich dokładność wpływa sposób użytkowania, np. warunki przechowywania, wahania temperatur lub nieumiejętne obchodzenie się z nimi. Ponadto, podczas pracy na placu budowy, sprzęt narażony jest na kontakt z kurzem i pyłem, co również wpływa na jego sprawność.
Przynajmniej raz do roku zalecamy zatem kalibrację urządzeń, w tym kalibrację lasera.
W niektórych przypadkach narzędzia pomiarowe mogą wymagać kalibracji częściej. Sprawdź, jak odnosi się do tej kwestii Wewnętrzna Polityka Jakości Twojej firmy.
Zalecamy również cykliczne sprawdzanie narzędzi, szczególnie przed kluczowymi pomiarami oraz gdy urządzenia są narażone na pracę w ciężkich warunkach.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w instrukcji obsługi każdego urządzenia.
Weryfikujemy jakość naszych produktów w trzech etapach:
1. Weryfikacja precyzji
Porównujemy precyzję Twojego narzędzia z precyzją określoną w „specyfikacji producenta” w instrukcji obsługi.
2. Regulacja, czyszczenie i serwis
Jeżeli narzędzie nie spełnia wymogów opisanych w początkowej specyfikacji, przeprowadzamy jego regulację, aby przywrócić mu precyzję. Przed odesłaniem z powrotem, czyścimy narzędzie i sprawdzamy, czy prawidłowo działa.
3. Dokumentacja
Do każdego sprawdzanego urządzenia dołączamy pisemny raport, zawierający informacje o przeprowadzonych przez nas pomiarach dla wejściowych i wyjściowych wartości testowych. Wśród dokumentów znajduje się również Certyfikat Serwisowy potwierdzający zgodność narzędzia z pierwotną specyfikacją producenta.
Należy pamiętać, że procedura weryfikacji Hilti nie posiada certyfikatu zgodności z normą ISO 17025 ani z innymi normami, opracowanymi z myślą o laboratoriach wzorcujących.
Sprawdź czy w Wewnętrznej Polityce Twojej firmy nie jest wymagana kalibracja zgodna np. z normą ISO 17025.
Masz pytania? Skontaktuj się z doradcą technicznym Hilti.
POMOCNE LINKI