Dodane do koszyka
Dodane do koszyka
Idź do koszyka

FAQ: Zakup oprogramowania ON!Track

Hilti On-Track

Zakup oprogramowania ON!Track

1.) Ile kosztuje oprogramowanie Hilti ON!Track? 
Nasi specjaliści z chęcią sporządzą dla Ciebie indywidualną ofertę na korzystanie z oprogramowania ON!Track. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego. Po uruchomieniu oprogramowania ON!Track, Hilti zapewnia wsparcie specjalistów na placu budowy oraz infolinię dla klientów. 

2.) Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat ON!Track? 

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, aby umówić się na darmowe, niezobowiązujące konsultacje. 

3.) Jak wygląda wsparcie po zakupie oprogramowania? 
Oferujemy indywidualne doradztwo i wsparcie. Po pierwsze, określamy Twoje indywidualne potrzeby, a nasi specjaliści przygotowują koncepcję zastosowania oprogramowania ON!Track na Twoim placu budowy, dopasowaną do Twoich oczekiwań.  Ponadto, udzielamy wsparcia na etapie wdrażania oraz szkolimy pracowników z zakresu możliwości oprogramowania. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących korzystania z ON!Track, prosimy o kontakt z naszym zespołem ON!Track ds. obsługi klienta

4.) Czy mogę przetestować ON!Track? 
Możesz umówić się na konsultacje i prezentację wersji demonstracyjnej ON!Track tutaj.

Funkcje

1.) Czy rozwiązanie ON!Track może być stosowane tylko do narzędzi Hilti? 
Hilti ON!Track to oprogramowanie do zarządzania zasobami na wielu poziomach, niezależnie od producenta. Elastyczne wykorzystanie naszej technologii sprawia, że każdy producent może zarządzać swoim sprzętem, narzędziami i materiałami. 

2.) Czy oprogramowanie Hilti ON!Track wykorzystuje pozycjonowanie GPS? 
Oprogramowanie ON!Track opiera się na przesyłach, a nie na systemie GPS. Możesz przenieść swoje zasoby do dowolnej, utworzonej w Twoim koncie, lokalizacji lub odpowiedzialnego pracownika. To pozwala na śledzenie odpowiedzialności za wyposażenie i lokalizowanie jego aktualnej pozycji. Zdarza się, że system GPS nie pokazuje, kto dokładnie posiada Twój sprzęt. 

Aplikacja mobilna

1.) W jaki sposób można pobrać aplikację Hilti ON!Track? 
Aplikację Hilti ON!Track można pobrać za darmo w sklepie Google Play lub App Store. Jako klient ON!Track możesz korzystać z nielimitowanej liczby kont aplikacji mobilnej ON!Track.

2.)  Na jakich urządzeniach mogę korzystać z aplikacji mobilnej ON! Track? 
Aplikacja Hilti ON! Track działa na smartfonach z systemem Android i iOS. Wymagania systemowe: Android 4.0 lub nowszy; iOS 9.x lub nowszy oraz iPhone 5S.

Naklejanie etykiet na wyposażenie

1.) Jaki sprzęt można oznaczyć etykietą?

Zestaw obejmuje 3 rodzaje etykiet ON!Track:

  • Laminowana samoprzylepna etykieta z kodem kreskowym (AI L2 i L5) do oznaczania zasobów posiadających odpowiednią płaską powierzchnię.
  • Wytrzymałe etykiety do powieszenia (AI T35-H) do oznaczania zasobów o niewielkiej/nierównej powierzchni, łańcuchów, pomp, uchwytów narzędzi itp.
  • Etykiety na metalowej płytce (AI T34-P) do oznaczania zasobów narażonych na najtrudniejsze warunki zewnętrzne i posiadających niedużą/nierówną powierzchnię do oznaczenia. Części wyposażenia oznaczane etykietami na metalowej płytce to najczęściej breloczki, pudła, uprzęże bezpieczeństwa itp.

2.) Dlaczego zestaw etykiet został zmieniony?

Oprogramowanie ON!Track już od ponad 2 lat pomaga klientom śledzić ich zasoby. Hilti ściśle współpracuje ze swoimi klientami, aby zrozumieć ich problemy i proponować im najlepsze rozwiązania. Dzięki temu wiemy, jak ważne jest szybkie i niezawodne identyfikowanie zasobów w różnego rodzaju trudnych warunkach, w których działają nasi klienci.

Nowe etykiety będą miały ulepszony format kodu kreskowego 2D. Przejście z 1D na 2D gwarantuje szybszą i bardziej wiarygodną skuteczność czytania kodów za pomocą wszystkich stosownych urządzeń. Możliwe będzie również odczytanie etykiety, gdy 30% kodu kreskowego zostanie zniszczone lub nie będzie widoczne.

Ponadto, przestajemy wspierać technologię RFID na naszych etykietach.

3.) Dlaczego Hilti rezygnuje z technologii RFID?

Zespół ON!Track zbiera opinie od klientów dotyczące technologii RFID. Po przeanalizowaniu tych opinii, stwierdziliśmy, że niewielu naszych klientów wdrożyło RFID. Dowiedzieliśmy się, że przyczyniło się do tego kilka czynników:

  • Na wiarygodność odczytu RFID może mieć wpływ bliskość dużych metalowych powierzchni – otoczenie, w którym często działają klienci Hilti.
  • Wydajność skanowania grupowego i niezawodność technologii RFID nie zawsze spełniają oczekiwania klientów.
  • Ocena zwrotna dotycząca prawidłowo wykonanego skanu nie zawsze jest wystarczająco jasna, co może prowadzić do zagubienia elementów wyposażenia.

4.) Czy nadal można kupić etykiety RFID?

Klienci, jeśli chcą, mogą nadal korzystać z etykiet RFID do oprogramowania ON!Track. Hilti będzie sprzedawać etykiety RFID. Jeśli chcą Państwo w dalszym ciągu korzystać z technologii RFID, prosimy o kontakt.

Skanery

1.) Czy do nowego zestawu etykiet Hilti mogę nadal używać dotychczasowego skanera?

Skanery Hilti umożliwiają skanowanie etykiet ON!Track 2D z nowego zestawu. Możesz korzystać ze swojego dotychczasowego, otrzymanego od nas, skanera lub innych skanerów czytających etykiety 2D.

2.) Czy mogę kupić skaner w Hilti?

Hilti rezygnuje z dalszej sprzedaży bezpośredniej skanerów, gdyż wielu partnerów Hilti oferuje skanery dobrej jakości. Hilti poleca 2 następujące  skanery, dobrze współpracujące zarówno ze starymi, jak i nowymi etykietami ON!Track:

  • Symbol CS4070 
  • Symbol TC55 

Wszystkie telefony komórkowe, spełniające wymagania systemowe aplikacji Hilti ON!Track, mogą być także wykorzystywane do skanowania i identyfikowania etykiet ON!Track.

Prywatność

1.) Gdzie są przechowywane dane?

Dane są przechowywane na serwerach w UE (Irlandia). Nasz operator serwerów zobowiązał się umową do przestrzegania europejskich norm prywatności.

2.) Dlaczego Hilti oferuje oprogramowanie ON!Track w chmurze? 

Oprogramowanie oparte na chmurze zapewnia centralne i synchroniczne przechowywanie danych, do których możliwy jest stały dostęp przez Internet lub smartfona. Oprogramowanie nie wymaga instalacji ani ręcznych aktualizacji.

3.) Czy Hilti ma dostęp do moich danych w ON!Track?

Nie, nie mamy dostępu do Twoich indywidualnych danych. 
Ponadto, gwarantujemy zgodność z unijną dyrektywą o ochronie danych (polityka prywatności opracowana przez Komisję Europejską).  

Log in to proceed
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami