Aplikacja Hilti Connect zapewnia bezproblemowy serwis narzędzi

Bezpośrednio na budowie. Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

Jakie to narzędzie? Jak zlecić jego naprawę? Jak z niego korzystać? Gdzie znajdę więcej informacji o serwisowaniu narzędzia? Mamy rozwiązanie - Hilti Connect zna odpowiedź na wszystkie Twoje pytania!

Czasami najprostsze czynności stanowią dla nas największe wyzwanie.

Nie możesz rozpoznać kurtki swojego dziecka, nie udaje Ci się złożyć zamówionej półki, a zepsuta pralka czeka na naprawę.

Choć nie możemy pomóc Ci w pokonywaniu codziennych trudności, ułatwimy Twoją pracę na placu budowy. Właśnie dlatego stworzyliśmy aplikację Hilti Connect, która pomoże rozwiązać następujące problemy:

  • Jak zlecić odbiór narzędzia do naprawy bezpośrednio z placu budowy?
  • Jak zidentyfikować narzędzie, które jest  brudne lub nieoznakowane?
  • Jak szybko przeszkolić pracowników z obsługi danego narzędzia?
  •  Jak sprawdzić status serwisowy narzędzia?
  • Jak sprawdzić, które to narzędzie?

Wszystko czego potrzebujesz to smartfon i aplikacja Hilti Connect. Szybko znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania bez opuszczania placu budowy. Sprostasz wszelkim wyzwaniom.

Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

BEZPROBLEMOWY SERWIS NARZĘDZI – SKORZYSTAJ Z NASZEGO ROZWIĄZANIA

1 / 5
Jak zlecić odbiór narzędzia do naprawy bezpośrednio z placu budowy?

Chcesz wykonać określone zadanie szybko i efektywnie. Niestety okazuje się, że urządzenie, którego potrzebujesz, nie działa. Znasz to uczucie? Nieważne, czy chodzi o pralkę w domu, czy o narzędzie na placu budowy – należy jak najszybciej przywrócić im sprawność. W jaki sposób pomaga Ci aplikacja Hilti Connect? Nie musisz już szukać dowodu zakupu, pobliskiego Hilti Store lub numeru telefonu do zlecenia naprawy. Oszczędzasz czas, a cały proces staje się prostszy. Przy użyciu smartfonu zeskanuj etykietę NFC (Near Field Communication) na urządzeniu. Kliknij, aby zamówić naprawę. Odbierzemy Twoje urządzenie do naprawy i odeślemy je tak szybko, jak to możliwe! Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

2 / 5
Jak zidentyfikować narzędzie, którego numer seryjny jest niewidoczny?

Najprostsze czynności mogą sprawić najwięcej trudności. Niezależnie, czy chodzi o rozpoznanie kurtki Twojego dziecka, czy znalezienie jednego z wielu podobnych narzędzi na placu budowy. Drugie zadanie komplikują warunki panujące w terenie: pył i błoto, zeskrobane numery seryjne lub mylące grawerunki. Z Hilti Connect z łatwością identyfikujesz swoje narzędzia. Zeskanuj etykietę NFC (Near Field Communication), a na ekranie wyświetlą się informacje takie jak: typ narzędzia, numer seryjny, nazwa firmy będącej właścicielem urządzenia, data zakupu i wiele innych. Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

3 / 5
Jak szybko przeszkolić pracownika z obsługi danego narzędzia?

Z pewnością wiesz, jak zazwyczaj wygląda wykonywanie czegoś po raz pierwszy. Na przykład składanie mebli – trwa dłużej, niż zakładasz i często przynosi niezbyt zadowalające rezultaty. Używanie nieznanego urządzenia w miejscu pracy może być takim samym wyzwaniem. Zdarza się, że nie ma ani instrukcji obsługi, ani osoby, która pokazałaby Ci, jak używać narzędzia. Z aplikacją Hilti Connect wystarczy zeskanować etykietę NFC (Near Field Communication) na urządzeniu, by natychmiast uzyskać dostęp do pomocnych filmów instruktażowych, podręczników użytkownika i innych materiałów. Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

4 / 5
W jaki sposób sprawdzić status serwisowy mojego narzędzia?

Przedmiot, którego często używasz, się zepsuł. Chcesz sprawdzić okres gwarancji. Zaczynasz gorączkowo szukać dokumentów, niestety nigdzie nie możesz ich znaleźć. Znasz to uczucie? Niezależnie, czy jest to rower górski, czy elektronarzędzia, zawsze należy ustalić koszty naprawy i sprawdzić, czy pokrywa je gwarancja. Jeśli chodzi o urządzenia Hilti, nie potrzebujesz już dokumentacji papierowej. Wystarczy zeskanować etykietę NFC (Near Field Communication), aby za pośrednictwem aplikacji Hilti Connect uzyskać dostęp do informacji o gwarancji, historii napraw, informacji o Zarządzaniu Flotą i innych danych. Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

5 / 5
Jak sprawdzić, które to narzędzie?

Jeśli wszystkie przedmioty są niemal identyczne, ciężko ustalić, które należą do Ciebie. Niezależnie, czy chodzi o bagaż na taśmie lotniskowej, torby sportowe danej drużyny piłkarskiej, czy narzędzia elektryczne, które trzeba zwrócić do magazynu lub wypożyczalni. W końcu nie chcesz pić czyjegoś napoju energetycznego, czy używać bielizny lub elektronarzędzi należących do kogoś innego. Dzięki aplikacji Hilti Connect możesz w szybki i łatwy sposób zidentyfikować nrzędzia Hilti. Zeskanuj etykietę NFC (Near Field Communication) i wyświetl informacje, takie jak typ urządzenia, numer seryjny, nazwa firmy będącej właścicielem, data zakupu i inne dane. Zeskanuj. Kliknij. Gotowe!

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI Z ON!TRACK

Postaw na produktywność. Odkryj funkcję aktywnej lokalizacji. Zarządzaj zasobami z ON!Track.

Dowiedz się więcej

Internet rzeczy (IoT)

Nasze inteligentne narzędzia i wsparcie w zarządzaniu zasobami pomaga w cyfryzacji procesów w firmie.

Dowiedz się więcej