Katalog Usług Logistycznych

USŁUGI STANDARDOWE DO 48 godzin

Usługi standardowe do 48 godzin Hilti

Zapraszamy do skorzystania z dostawy standardowej.

Złóż zlecenie do godziny 16, aby otrzymać przesyłkę do 2 dni roboczych.

W tej formie realizowane jest każde zlecenie - niezależnie od wagi.

Przy zamówieniu na hilti.pl dostawa standardowa do 48 godzin jest darmowa.

USŁUGI STANDARDOWE DO 24 godzin

Usługi standardowe do 24 godzin Hilti

W przypadku, gdy czas dostawy odgrywa kluczową rolę, oferujemy dostawę priorytetową.

Złóż zlecenie do godziny 16, aby otrzymać przesyłkę do 24 godzin (kolejny dzień roboczy).

W przypadku złożenia zamówienia w piątek - dostawa w poniedziałek.

W tej formie realizowane jest każde zlecenie - niezależnie od wagi.

Uwaga! Przy zamówieniu na hilti.pl ta dostawa jest płatna.

USŁUGI SPECJALNE

Usługi specjalne Hilti

Potrzebujesz ekspresowej dostawy następnego dnia roboczego do 10 rano lub specjalnego transportu dedykowanego?

Jesteśmy w stanie to zorganizować.

Uwaga! Oferta jest ważna tylko dla paczek o łącznej masie do 100 kg.

Zestawy szyn montażowych (dłużyca) oraz przesyłki paletowe nie kwalfikują sie do tego typu oferty.  

 

  • Dostawa ekspresowa do godziny 10 rano następnego dnia roboczego

Usługa nie jest realizowana dla wszystkich kodów pocztowych. W celu weryfikacji należy skontaktować się z naszym TeleCentrum. Możliwość zamówienia na hilti.pl lub przez nasze TeleCentrum. Złóż zlecenie do godziny 15, aby otrzymać przesyłkę do godziny 10 rano następnego dnia roboczego.   

  • Dostawa tego samego dnia roboczego

Uwaga! Tylko na terenie Warszawy i Wrocławia. Realizacja zamówienia jedynie przez nasze TeleCentrum. Złóż zlecenie do godziny 12 , aby otrzymać przesyłkę tego samego dnia roboczego tylko na terenie Warszawy i Wrocławia.

Poniżej lista granicznych kodów pocztowych w aglomeracji warszawskiej i wrocławskiej.

  • Dostawa na sobotę do godziny 10 rano

Usługa nie jest realizowana dla wszystkich kodów pocztowych oraz nie jest dostępna dla towarów niebezpiecznych ADR. W celu weryfikacji należy skontaktować się z naszym TeleCentrum. Możliwość zamówienia na hilti.pl lub przez nasze TeleCentrum. Złóż zlecenie do godziny 14, aby otrzymać przesyłkę na sobotę do godziny 10 rano. 

  • Dostawa dedykowana

Na Twoje życzenie jesteśmy w stanie zorganizować dostawę na terenie całego kraju dostosowaną do specjalnych potrzeb. Realizacja zamówienia jedynie przez nasze TeleCentrum.

  • Dostawa za pobraniem

Dodatkowa opłata 10 zł. 

Lista granicznych kodów pocztowych

Lista granicznych kodów pocztowych w aglomeracji warszawskiej, wyznaczających maksymalną strefę dla dostawy tego samego dnia roboczego:

05-070 Sulejówek / 05-082 Kwirynów / 05-090 Falenty Duże / 05-091 Ząbki / 05-092 Łomianki Dolne / 05-110 Jabłonna / 05-120 Legionowo / 05-200 Wołomin / 05-220 Zielonka / 05-230 Ossów / 05-270 Nadma / 05-500 Piaseczno / 05-520 Obory / 05-800 Pruszków / 05-805 Otrębusy / 05-820 Piastów / 05-830 Walendów / 05-850 Feliksów

Lista granicznych kodów pocztowych w aglomeracji wrocławskiej, wyznaczających maksymalną strefę dla dostawy tego samego dnia roboczego:

55-080 Czerńczyce / 55-040 Owsianka / 52-200 Karwiany / 52-116 Iwiny / 55-010 Sulęcin / 55-011 Siechnice / 50-458 Blizanowice / 50-458 Mokry Dwór / 55-002 Gajków

Dostawy tego samego dnia do lokalizacji sąsiadujących w pobliżu wyżej wymienionych kodów, do uzgodnienia z naszym TeleCentrum.

STATUS ZAMÓWIEŃ

Aplikacja Hilti Status Zamówienia

Złożyłeś zamówienie lub zgłosiłeś zlecenie naprawy?

Dzięki mobilnej aplikacji Hilti Status Zamówienia możesz w każdej chwili - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę uzyskać informacje o statusie swojego zlecenia.

Aplikacja oferuje wgląd do zleceń maksymalnie 2 tygodnie wstecz od aktualnej daty.

Używamy plików cookie, aby pomóc w pomóc w personalizacji treści.

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami