Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Podstawowym zadaniem pracowników TeleCentrum Hilti jest przyjmowanie zamówień. Na tym jednak nie kończą się ich obowiązki. Możesz liczyć na ich pomoc w znacznie szerszym zakresie.
Pracownicy TeleCentrum doskonale znają produkty, oprogramowanie i usługi Hilti, dzięki czemu mogą zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojego projektu.
Możesz zadzwonić do TeleCentrum również wtedy, gdy chcesz skontaktować się ze swoim Rzeczoznawcą Technicznym. TeleCentrum zaproponuje Ci najlepsze możliwe rozwiązanie problemu.
Możesz kontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem faksu. Do Twojej dyspozycji jest także czat on-line na stronie internetowej Hilti.
Pracownicy naszego TeleCentrum: