Hilti customer service

TELECENTRUM HILTI

Profesjonalne doradztwo, zamówienia i zgłoszenia naprawy – wszystko podczas jednej rozmowy telefonicznej

Hilti customer service

Podstawowym zadaniem pracowników TeleCentrum Hilti jest przyjmowanie zamówień. Na tym jednak nie kończą się ich obowiązki. Możesz liczyć na ich pomoc w znacznie szerszym zakresie.

Pracownicy TeleCentrum doskonale znają produkty, oprogramowanie i usługi Hilti, dzięki czemu mogą zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Twojego projektu.

Możesz zadzwonić do TeleCentrum również wtedy, gdy chcesz skontaktować się ze swoim Rzeczoznawcą Technicznym. TeleCentrum zaproponuje Ci najlepsze możliwe rozwiązanie problemu.

Możesz kontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem faksu. Do Twojej dyspozycji jest także czat on-line na stronie internetowej Hilti.

Pracownicy naszego TeleCentrum:

  • Udzielą porad dotyczących produktów, oprogramowania i usług Hilti.
  • Sprawdzą dostępność produktów i złożą zamówienie w Twoim imieniu.
  • Doradzą Tobie najlepszy sposób dostawy.
  • Zajmą się kompleksową obsługą w zakresie serwisowania narzędzi Hilti.

 

Skontaktuj się z TeleCentrum Hilti

JAK JESZCZE MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

Rzeczoznawcy Techniczni Hilti
Rzeczoznawcy Techniczni Hilti

Profesjonalne doradztwo na budowie.

Dowiedz się więcej
Hilti Store
Hilti Store

Znajdź najbliższy Hilti Store.

Dowiedz się więcej
Kliknij i Odbierz Usługa Hilti
Usługa Hilti „Kliknij i Odbierz”

Odbierz już po godzinie w Hilti Store.

Dowiedz się więcej

Używamy plików cookie, aby pomóc w pomóc w personalizacji treści.

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami