Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Dzięki rozwiązaniu B2B eProcurement, zapewniamy połączenie Twojego systemu zakupowego z systemem Hilti.
Oferujemy szeroką gamę rozwiązań, które automatyzują proces zakupów, pomagają przyspieszyć realizację zamówień i szybciej dostarczać produkty. Można je stosować począwszy od etapu wyceny, aż do fakturowania.
Istnieje kilka możliwości, zintegrowania procesu zakupów z Hilti B2B eProcurement.
Bezpośrednie połączenie z EDI
Elektroniczna wymiana danych (EDI) zapewnia bezpośrednie połączenie Twojego systemu zakupowego z systemem Hilti. Rozwiązanie to jest szczególnie przydatne dla stałych klientów, którzy często robią u nas zakupy.
EDI obsługuje kilka rodzajów transakcji, w tym: Zamówienie (Order), Odpowiedź na Zamówienie (OrderResp), Powiadomienie o Wysyłce (ShipNote) i Fakturę (Invoice). Jest również dostępny w różnych formatach, takich jak SNSI, X12, cXML i iDoc.
Platformy zakupowe online
Cyfrowe ekosystemy zakupów ułatwiają łączność systemu ERP z systemem Hilti. Pomagają zarządzać procesem w prosty i szybki sposób. Cała procedura odbywa się na jednej platformie zakupowej począwszy od etapu zakupu do zapłaty. Systemy te oferują kilka opcji dokonywania zakupów - od rynków elektronicznych po EDI.
Korzystamy z rozległej sieci partnerów należących do cyfrowych ekosystemów zakupów, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, w tym Ariba®, SciQuest®, SupplyOn, Symbrio, GHX, OSN i Hubwoo. Nieustannie dołączamy nowych partnerów, dzięki czemu można się z nami połączyć za pośrednictwem wybranego ekosystemu.
Zamawianie za pośrednictwem poczty elektronicznej
Jeśli wolisz składać zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, to także możemy przyspieszyć Twój proces obsługi, przekształcając przesłaną do nas wiadomość bezpośrednio w zamówienie.
Łącze PunchOut/OCI do strony internetowej Hilti
Jeśli chcesz dokonywać zakupów za pośrednictwem Hilti Online, możemy podłączyć się do Twojego systemu ERP za pomocą PunchOut/OCI. Łącze to pozwala przenieść koszyk zakupów ze strony Hilti bezpośrednio do Twojego systemu zakupowego, co znacząco upraszcza procedurę zakupu.
Katalog elektroniczny
Istnieje możliwość stworzenia niestandardowego, elektronicznego katalogu produktów, wraz z informacjami o cenach, w jednym z najczęściej wykorzystywanych formatów, takich jak MS Excel, BMEcat, XML, itp.
Zaprojektowaliśmy nasze rozwiązania B2B eProcurement, by uprościć procedury administracyjne, począwszy od etapu wyceny, aż do fakturowania
Zamówienia możesz składać bezpośrednio przez swój system - nie ma potrzeby dzwonienia, wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną czy faksem. System generuje faktury elektroniczne, dzięki czemu łatwo powiążesz je z zamówieniem oraz dowodem dostawy.
Nie ma potrzeby wysyłania zapytań o wycenę - informacje o produkcie oraz ceny są dostępne od razu.
Zorganizuj swój proces tak, by móc śledzić historię swoich wydatków.
Skorzystaj z naszej pomocy, by mieć większą kontrolę nad procesem zakupu i fakturowania.
Zintegrowany proces Procure-to-Pay (P2P) to sposób na przyspieszenie procedury zamawiania.
Chcesz wybrać odpowiednie rozwiązanie dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie.
Aby zobaczyć ceny i zawartość konkretnego konta, wybierz odpowiednie konto.