HILTI B2B e-PROCUREMENT

Automatyzacja procesu Purchase-to-Pay

Hilti B2B e-procurement

Dzięki rozwiązaniu B2B eProcurement, zapewniamy połączenie Twojego systemu zakupowego z systemem Hilti.

Oferujemy szeroką gamę rozwiązań, które automatyzują proces zakupów, pomagają przyspieszyć realizację zamówień i szybciej dostarczać produkty. Można je stosować począwszy od etapu wyceny, aż do fakturowania. 

JAK DZIAŁA HILTI B2B E-PROCUREMENT?

Istnieje kilka możliwości, zintegrowania procesu zakupów z Hilti B2B eProcurement.

Wymiana danych

Bezpośrednie połączenie z EDI

Elektroniczna wymiana danych (EDI) zapewnia bezpośrednie połączenie Twojego systemu zakupowego z systemem Hilti. Rozwiązanie to jest szczególnie przydatne dla stałych klientów, którzy często robią u nas zakupy.

EDI obsługuje kilka rodzajów transakcji, w tym: Zamówienie (Order), Odpowiedź na Zamówienie (OrderResp), Powiadomienie o Wysyłce (ShipNote) i Fakturę (Invoice). Jest również dostępny w różnych formatach, takich jak SNSI, X12, cXML i iDoc.

Platformy zakupowe online

Cyfrowe ekosystemy zakupów ułatwiają łączność systemu ERP z systemem Hilti. Pomagają zarządzać procesem w prosty i szybki sposób. Cała procedura odbywa się na jednej platformie zakupowej począwszy od etapu zakupu do zapłaty. Systemy te oferują kilka opcji dokonywania zakupów - od rynków elektronicznych po EDI.

Korzystamy z rozległej sieci partnerów należących do cyfrowych ekosystemów zakupów, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, w tym Ariba®, SciQuest®, SupplyOn, Symbrio, GHX, OSN i Hubwoo. Nieustannie dołączamy nowych partnerów, dzięki czemu można się z nami połączyć za pośrednictwem wybranego ekosystemu.

Zamawianie za pośrednictwem poczty elektronicznej

Jeśli wolisz składać zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, to także możemy przyspieszyć Twój proces obsługi, przekształcając przesłaną do nas wiadomość bezpośrednio w zamówienie.

Źródła danych

Łącze PunchOut/OCI do strony internetowej Hilti

Jeśli chcesz dokonywać zakupów za pośrednictwem Hilti Online, możemy podłączyć się do Twojego systemu ERP za pomocą PunchOut/OCI. Łącze to pozwala przenieść koszyk zakupów ze strony Hilti bezpośrednio do Twojego systemu zakupowego, co znacząco upraszcza procedurę zakupu.

Katalog elektroniczny

Istnieje możliwość stworzenia niestandardowego, elektronicznego katalogu produktów, wraz z informacjami o cenach, w jednym z najczęściej wykorzystywanych formatów, takich jak MS Excel, BMEcat, XML, itp.

 

 

JAK NASZE ROZWIĄZANIA B2B E-PROCUREMENT POMAGAJĄ ZWIĘKSZYĆ PRODUKTYWNOŚĆ?

Hilti B2B e-procurement

Zaprojektowaliśmy nasze rozwiązania B2B eProcurement, by uprościć procedury administracyjne, począwszy od etapu wyceny, aż do fakturowania

  • Większa wydajność i obniżenie kosztów

Zamówienia możesz składać bezpośrednio przez swój system - nie ma potrzeby dzwonienia, wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną czy faksem. System generuje faktury elektroniczne, dzięki czemu łatwo powiążesz je z zamówieniem oraz dowodem dostawy.

  • Przejrzystość kosztów

Nie ma potrzeby wysyłania zapytań o wycenę - informacje o produkcie oraz ceny są dostępne od razu.

  • Zarządzanie wydatkami

Zorganizuj swój proces tak, by móc śledzić historię swoich wydatków.

  • Kontrola

Skorzystaj z naszej pomocy, by mieć większą kontrolę nad procesem zakupu i fakturowania.

  • Procedura zamawiania

Zintegrowany proces Procure-to-Pay (P2P) to sposób na przyspieszenie procedury zamawiania.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniu e-Procurement

Chcesz wybrać odpowiednie rozwiązanie dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

CO NASI KLIENCI SĄDZĄ O ROZWIĄZANIU HILTI B2B E-PROCUREMENT?

Zamówienia składane drogą elektroniczną zmniejszają ilość błędów i przyspieszają proces ich przetwarzania.

"Integracja elektronicznej wymiany danych (EDI) pomiędzy Rollins i Hilti za pośrednictwem sieci Ariba pozwoliła nam uzyskać znaczne korzyści w zakresie całego procesu zamówień i rozliczeń. Nasz dedykowany eKatalog Hilti, znajdujący się na platformie Ariba, ułatwia przeglądanie produktów Hilti i ich cen przed złożeniem zamówienia. Składanie zamówień drogą elektroniczną zmniejsza ilość błędów i przyspiesza ich przetwarzanie, a potwierdzanie zamówień i powiadamianie z wyprzedzeniem o wysyłce towaru za pośrednictwem EDI usprawnia śledzenie i umożliwia podgląd łańcucha dostaw. Ponadto przesyłanie faktur za pośrednictwem EDI znacznie zmniejsza ilość pracy w naszym dziale księgowości: eliminuje potrzebę ręcznego przetwarzania danych, zmniejsza liczbę procedur rozliczeniowych, oszczędza papier i pomaga przyspieszyć czas realizacji płatności ".

Barbara Peek, Dyrektor ds. Relacji z Dostawcami, Obsługa Zamówień, Rollins Inc.

"Komunikacja eB2B to kwestia kluczowa we współpracy Hilti i The Home Depot. Możliwość przesyłania i odbierania zamówień za pośrednictwem elektronicznej wymiany danych eliminuje potrzebę ręcznego wpisywania zamówień, zmniejsza liczbę błędów, zapobiega gubieniu dokumentów, przyspiesza całkowity czas ich przetwarzania i zwiększa ich dokładność. Dzięki wcześniejszemu zawiadomieniu o wysyłce, pracownicy sklepów Home Depot wiedzą kiedy mogą się jej spodziewać. Redukuje to ilość telefonów do Hilti, dotyczących dostawy towaru. Elektroniczne fakturowanie eliminuje potrzebę stosowania papierowych faktur i skraca czas realizacji płatności. Dobrze funkcjonujący proces EDI to znaczna poprawa efektywności i redukcja kosztów".

Stan Dudka, Sprzedawca - Wypożyczalnia Narzędzi, The Home Depot

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami