ZADBAJ O PRECYZJĘ SWOICH URZĄDZEŃ HILTI

Serwis kalibracyjny

Serwis Kalibracyjny Hilti

Serwis kalibracyjny umożliwia profesjonalną regulację urządzeń pomiarowych Hilti, takich jak:

  • Dalmierze laserowe
  • Niwelatory laserowe i optyczne
  • Lasery punktowe i liniowe
  • Systemy lokalizowania i detekcji

Urządzenia Hilti zaprojektowane są tak, by spełniać najwyższe kryteria związane z precyzją działania. Czasami jednak na ich dokładność wpływa sposób użytkowania, np. warunki przechowywania, wahania temperatur lub nieumiejętne obchodzenie się z nimi. Ponadto, podczas pracy na placu budowy, sprzęt narażony jest na kontakt z kurzem i pyłem, co również wpływa na jego sprawność.

Przynajmniej raz do roku zalecamy zatem kalibrację urządzeń, w tym kalibrację lasera.

W niektórych przypadkach narzędzia pomiarowe mogą wymagać kalibracji częściej. Sprawdź, jak odnosi się do tej kwestii Wewnętrzna Polityka Jakości Twojej firmy.

Zalecamy również cykliczne sprawdzanie narzędzi, szczególnie przed kluczowymi pomiarami oraz gdy urządzenia są narażone na pracę w ciężkich warunkach.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w instrukcji obsługi każdego urządzenia.

Posiadamy certyfikat zgodności z normą ISO 9001

Weryfikujemy jakość naszych produktów w trzech etapach:

1. Weryfikacja precyzji

Porównujemy precyzję Twojego narzędzia z precyzją określoną w „specyfikacji producenta” w instrukcji obsługi.

2. Regulacja, czyszczenie i serwis

Jeżeli narzędzie nie spełnia wymogów opisanych w początkowej specyfikacji, przeprowadzamy jego regulację, aby przywrócić mu precyzję. Przed odesłaniem z powrotem, czyścimy narzędzie i sprawdzamy, czy prawidłowo działa.

3. Dokumentacja

Do każdego sprawdzanego urządzenia dołączamy pisemny raport, zawierający informacje o przeprowadzonych przez nas pomiarach dla wejściowych i wyjściowych wartości testowych. Wśród dokumentów znajduje się również Certyfikat Serwisowy potwierdzający zgodność narzędzia z pierwotną specyfikacją producenta.

BRAK ZGODNOŚCI Z ISO 17025

Należy pamiętać, że procedura weryfikacji Hilti nie posiada certyfikatu zgodności z normą ISO 17025 ani z innymi normami, opracowanymi z myślą o laboratoriach wzorcujących.

Sprawdź czy w Wewnętrznej Polityce Twojej firmy nie jest wymagana kalibracja zgodna np. z normą ISO 17025.

Masz pytania? Skontaktuj się z doradcą technicznym Hilti.

Skontaktuj się z TeleCentrum Hilti

KALIBRACJA I POMIARY – PYTANIA I ODPOWIEDZI

Dlaczego zalecamy systematyczną kalibrację urządzeń Hilti?

Projektujemy nasze urządzenia w taki sposób, by spełniały kryteria wysoce precyzyjnych przyrządów. Zawsze może jednak dojść do drobnej usterki lub rozregulowania urządzenia. Przyczyną mogą być czynniki zewnętrzne, takie jak wahania temperatur i ciśnienia, niewłaściwe warunki przechowywania lub trudne warunki na które narażone jest urządzenie.

Jak często trzeba kalibrować narzędzia Hilti?

Zalecamy regularną kalibrację narzędzi, przynajmniej raz w roku. Przed skorzystaniem z usługi upewnij się, czy jest to zgodne z Wewnętrzną Polityką Jakości Twojej firmy.

Zalecamy przeprowadzanie regularnych testów posiadanych urządzeń w warunkach rzeczywistych. Dotyczy to zwłaszcza tych narzędzi, które użytkowane są w trudnych warunkach. Nie zapomnij dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi danego urządzenia przed jego użyciem.

Jakie certyfikaty kalibracji posiada Hilti?

Posiadamy certyfikat ISO 9001, ale nie mamy certyfikatu ISO 17025. Koniecznie sprawdź jaki poziom kalibracji jest wymagany w Wewnętrznej Polityce Jakości Twojej firmy.

Z kim należy się skontaktować, by zamówić serwis kalibracyjny?

Wystarczy zalogować się na www.hilti.pl i bezpośrednio zlecić odbiór urządzenia w zakładce „Naprawa” lub zadzwonić do TeleCentrum Hilti pod nr 0 801 888 801 lub (22) 320 56 00 w godzinach 7:00-17:00.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZYMI NAJNOWSZYMI PRODUKTAMI POMIAROWYMI?

Używamy plików cookie, aby pomóc w pomóc w personalizacji treści.

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami