Dodaj ilość.
Ilości produktów zostały zaktualizowane ze względu na sposób pakowania.
Uwaga - zamawiana ilość zmieniona na. This is due to package and minimum order quantities.
Centralny odcinek II linii metra ma długość około 6,1 km od Ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego. Na trasie jest łącznie 7 stacji na głębokości od 13 do 23 metrów oraz 6 wentylatorni szlakowych. Składa się z dwóch tuneli o średnicy 5,4 m i długości 5 km z czego 600 metrów tunelu jest wydrążona pod dnem Wisły.
REBAR – RE 500, HY 200: wklejanie prętów zbrojeniowych pod konstrukcje peronów, chodników serwisowych w tunelach, uciąglanie zbrojenia słupów.
HIT MM Plus, HST, HSA: mocowanie barierek, bramek wejściowych, reklam.
HSL: mocowanie szalunków - indywidualna konstrukcja łap montażowych, demontaż kotew po wykonaniu betonowania.
HDA, HY 200 z prętami HIT-Z: mocowanie belek wciągarek łańcuchowych.
HVU: iniekcje, mocowanie zadaszeń.
CFS-S ACR, CFS-S SIL, CFS-SP WB: zabezpieczenie przeciwpożarowe szczelin i dylatacji.
CFS-SL, CFS-F FX, CFS-B, CFS-CC, CFS-B, CP 648, CP 673: zabezpieczenia przeciwpożarowe instalacji mechanicznych, klimatyzacji, elektrycznych.
DX: kołki gwintowane X-EM8H-15-12P8 – połączenie elementów konstrukcyjnych tunelu – prądy błądzące.
System MQ: mocowanie instalacji mechanicznych.
POMOCNE LINKI
POWIĄZANE OPROGRAMOWANIE