Metro Warszawa

Centralny odcinek II linii metra

Metro Warszawa

Opis inwestycji

Centralny odcinek II linii metra ma długość około 6,1 km od Ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego. Na trasie jest łącznie 7 stacji na głębokości od 13 do 23 metrów oraz 6 wentylatorni szlakowych. Składa się z dwóch tuneli o średnicy 5,4 m i długości 5 km z czego 600 metrów tunelu jest wydrążona pod dnem Wisły.

REBAR – RE 500, HY 200: wklejanie prętów zbrojeniowych pod konstrukcje peronów, chodników serwisowych w tunelach, uciąglanie zbrojenia słupów.

HIT MM Plus, HST, HSA: mocowanie barierek, bramek wejściowych, reklam.

Mocowanie szalunków przy wykorzystaniu kotwy HSL

HSL: mocowanie szalunków - indywidualna konstrukcja łap montażowych, demontaż kotew po wykonaniu betonowania.

Mocowanie belek wciągarek łańcuchowych i mocowanie zadaszeń

HDA, HY 200 z prętami HIT-Z: mocowanie belek wciągarek łańcuchowych.

HVU: iniekcje, mocowanie zadaszeń.

Zabezpieczenie przeciwpożarowe szczelin i dylatacji

CFS-S ACR, CFS-S SIL, CFS-SP WB: zabezpieczenie przeciwpożarowe szczelin i dylatacji.

Zabezpieczenia przeciwpożarowe instalacji mechanicznych, klimatyzacji, elektrycznych

CFS-SL, CFS-F FX, CFS-B, CFS-CC, CFS-B, CP 648, CP 673: zabezpieczenia przeciwpożarowe instalacji mechanicznych, klimatyzacji, elektrycznych.

Połączenie elementów konstrukcyjnych tunelu – prądy błądzące

DX: kołki gwintowane X-EM8H-15-12P8 – połączenie elementów konstrukcyjnych tunelu – prądy błądzące.

System MQ: mocowanie instalacji mechanicznych

System MQ: mocowanie instalacji mechanicznych.

PRODUKTY HILTI ZASTOSOWANE W TEJ INWESTYCJI

ZAPYTAJ INŻYNIERA

  • Masz pytanie dotyczące zagadnień technicznych? Skontaktuj się z nami.

    Biuro Techniczne

POWIĄZANE OPROGRAMOWANIE