Tarcze na medal - FAQ & Regulamin

Gdzie znajdę pełną listę produktów objętych promocją?

Tutaj: 

Jaki jest czas trwania promocji?

Promocja startuje 23 lipca (Piątek) i kończy się 8 Sierpnia (Niedziela). Promocja może zostać zakończona wcześniej, jeśli aktualne stany magazynowe nie pozwolą na jej kontynuację. 

Jaki jest cel promocji?

Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży tarcz (zakładany wzrost - 25% wzrostu sprzedaży tarcz podczas okresu trwania promomocji, mierzone w kwocie sprzedaży netto), a także zapewnienie klientom możliwości przetestowania i porównania różnych linii tarcz, np. SP i SPX.

Jak naliczany jest rabat?

Rabat to dodatkowe 25% zniżki do wpisanego do systemu rabatu w ramach strategii. 

Przykładowo:

Klient kupuje tarcze "X" i "Y". Tańsze są tarcze "Y". W ramach strategii dla tego klienta, ma on rabat 11% na tarcze "Y". W ramach promocji otrzyma dodatkowe 25% rabatu doliczone do rabatu ze strategi, czyli łącznie dostanie rabat 11+25=36% na tarcze "Y". 

Którzy klienci mogą skorzystać z promocji?

Z promocji może skorzystać każdy klient, który nie ma idywidualnych umów cenowych na tarcze.

Ile razy klient może skorzystać z promocji?

Nie ma ograniczeń.

Czy wielopaki tarcz są objęte promocją?

Tak. Aby mieć całkowitą pewność, porównaj numer produktu wielopaku z listą produktów objętych promocją.

Czy klient może skorzystać z promocji jeśli kupuje 2 zestawy tych samych tarcz?

Aby skorzystać z promocji, klient musi zakupić dwa różne numery artykułów w ramach jednej transakcji.

Klient chce kupić zestaw tarcz "Q" i 100 osobnych tarcz "Y". Jak naliczamy rabat?

Przy założeniu, że zestaw tarcz "Q"  jest droższy niż jedna tarcza "Y" - klient ma 1 parę artykułów o dwóch różnych numerach produktu. W takim wypadku jedna tarcza "Y" będzie z dodatkowym rabatem, pozostałe 99 będą po cenie ze strategii. 

Klient chce kupić 4 różne tarcze. Jak naliczamy rabat?

Jeżeli klient kupuje 4 tarcze, rabat zostanie naliczony do dwóch najtańszych. 

Klient chce kupić 3 różne tarcze. Jak naliczamy rabat?

Rabat zostanie naliczony do najtańszej z tarcz. 

Klient kupił tarcze "X" i "Y". Cena listowa tarczy "X" jest mniejsza, ale po doliczeniu rabatu ze strategii tańsza jest tarcza "Y". Jak naliczamy rabat?

W takim wypadku za tańszą uznaje się tarczę "Y" i to do niej będzie doliczony rabat.

Klient ma umowę cenową na zakup tarcz "X" i "Y", ale w ramach promocji chce zakupic inne tarcze - "Q" i "Z". Czy otrzyma rabat?

Tak.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z naszym działem TeleCentrum - 22 320 56 00 lub klient@hilti.pl