- Strona Główna
- Aktualna oferta
- Tarcze na medal - FAQ & Regulamin
Tarcze na medal - FAQ & Regulamin
Regulamin promocji
Gdzie znajdę pełną listę produktów objętych promocją?
Tutaj:
Jaki jest czas trwania promocji?
Promocja startuje 23 lipca (Piątek) i kończy się 8 Sierpnia (Niedziela). Promocja może zostać zakończona wcześniej, jeśli aktualne stany magazynowe nie pozwolą na jej kontynuację.
Jaki jest cel promocji?
Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży tarcz (zakładany wzrost - 25% wzrostu sprzedaży tarcz podczas okresu trwania promomocji, mierzone w kwocie sprzedaży netto), a także zapewnienie klientom możliwości przetestowania i porównania różnych linii tarcz, np. SP i SPX.
Jak naliczany jest rabat?
Rabat to dodatkowe 25% zniżki do wpisanego do systemu rabatu w ramach strategii.
Przykładowo:
Klient kupuje tarcze "X" i "Y". Tańsze są tarcze "Y". W ramach strategii dla tego klienta, ma on rabat 11% na tarcze "Y". W ramach promocji otrzyma dodatkowe 25% rabatu doliczone do rabatu ze strategi, czyli łącznie dostanie rabat 11+25=36% na tarcze "Y".
Którzy klienci mogą skorzystać z promocji?
Z promocji może skorzystać każdy klient, który nie ma idywidualnych umów cenowych na tarcze.
Ile razy klient może skorzystać z promocji?
Nie ma ograniczeń.
Czy wielopaki tarcz są objęte promocją?
Tak. Aby mieć całkowitą pewność, porównaj numer produktu wielopaku z listą produktów objętych promocją.
Czy klient może skorzystać z promocji jeśli kupuje 2 zestawy tych samych tarcz?
Aby skorzystać z promocji, klient musi zakupić dwa różne numery artykułów w ramach jednej transakcji.
Klient chce kupić zestaw tarcz "Q" i 100 osobnych tarcz "Y". Jak naliczamy rabat?
Przy założeniu, że zestaw tarcz "Q" jest droższy niż jedna tarcza "Y" - klient ma 1 parę artykułów o dwóch różnych numerach produktu. W takim wypadku jedna tarcza "Y" będzie z dodatkowym rabatem, pozostałe 99 będą po cenie ze strategii.
Klient chce kupić 4 różne tarcze. Jak naliczamy rabat?
Jeżeli klient kupuje 4 tarcze, rabat zostanie naliczony do dwóch najtańszych.
Klient chce kupić 3 różne tarcze. Jak naliczamy rabat?
Rabat zostanie naliczony do najtańszej z tarcz.
Klient kupił tarcze "X" i "Y". Cena listowa tarczy "X" jest mniejsza, ale po doliczeniu rabatu ze strategii tańsza jest tarcza "Y". Jak naliczamy rabat?
W takim wypadku za tańszą uznaje się tarczę "Y" i to do niej będzie doliczony rabat.
Klient ma umowę cenową na zakup tarcz "X" i "Y", ale w ramach promocji chce zakupic inne tarcze - "Q" i "Z". Czy otrzyma rabat?
Tak.
Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z naszym działem TeleCentrum - 22 320 56 00 lub klient@hilti.pl