Dodane do koszyka
Dodane do koszyka
Idź do koszyka

Przestoje to już przeszłość

Piotr Przyborowski, Kierownik Techniczny w firmie „BUDEXTAN” Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o.

Piotr Przyborowski (Budextan Sp. z o.o.)

Budextan już od 20 lat specjalizuje się w najwyższej jakości budownictwie mieszkaniowym i komercyjnym. Zapewnia swoim klientom najbardziej kompleksowe rozwiązanie i szeroki zakres wyspecjalizowanych usług. Ciągle powiększający się zespół w firmie Budextan jest przygotowany do obsługi każdego aspektu projektu budowlanego, w tym przebudowy, dodatków i nowych konstrukcji.

 

Od kiedy używają Państwo usługi ON!Track, a od kiedy Zarządzania Flotą?

„Pierwszą umowę flotową podpisaliśmy w 2008 roku. W związku ze zmianami i dostosowaniem regulacji oraz zapisów w umowie do naszych potrzeb, zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z firmą Hilti i podpisanie zaktualizowanej umowy flotowej w grudniu 2014 roku. Z usługi ON!Track korzystamy  od października 2017 roku“.

Dlaczego zdecydowaliście się na rozszerzenie współpracy i wdrożyliście usługę ON!Track?

„Po pierwsze, aby uporządkować wiedzę o aktywach, jakie posiadamy w firmie. Po drugie, zależało nam na maksymalnym wykorzystaniu maszyn. Nie chcieliśmy dopuścić do sytuacji, gdzie maszyny leżą na budowie, a kolejne - te same - są dokupowane na potrzeby innej budowy. Finalnie oszczędzamy na tym pieniądze“.

Jakie są korzyści z połączenia obu usług naraz?

„Wiemy, gdzie oraz u którego pracownika znajduje się dany sprzęt. Każdy pracownik ma szybki dostęp do informacji o sprzęcie oraz o tym, gdzie może go znaleźć. Oszczędzamy również na przestrzeni magazynowej oraz pracy magazyniera. Pracownicy mogą sami zarezerwować sprzęt i przekazywać go samodzielnie między budowami.

Zależy nam również na kompletacji sprzętu. W ramach Zarządzania Flotą wynajmujemy w Hilti kompletne zestawy narzędzi i przy zwrocie również musimy oddać cały komplet. Przy np. 100 bateriach, zanim rozpoczęliśmy pracę w ON!Track, wyszukanie odpowiednich komponentów zestawu było bardzo uciążliwe. Dzięki Państwa usłudze możemy w łatwy i szybki sposób zidentyfikować urządzenie i przypisać do odpowiedniego zestawu“.

Czy może Pan podać konkretny przykład użycia obu usług, dzięki któremu zwiększyliście produktywność bądź oszczędziliście pieniądze?

„Połączenie Państwa usług daje bardzo wiele korzyści. Wcześniej wymieniłem transparentność, kompletowanie sprzętu i oszczędność czasu w magazynie. Dodatkowo wykorzystujemy ON!Track do zarządzania drobnym sprzętem, takim jak doki czy szalunki. Każdy z pracowników może zarezerwować konkretne sprzęty, a ja osobiście prowadząc magazyn, mam pełny dostęp do stanów ilościowych i wiem, gdzie dane sprzęty się znajdują. Dodatkowo dla osób decyzyjnych mogę w prosty i szybki sposób przygotować informację o zbyt małym stanie danego aktywa w firmie. Wtedy decyzje zakupowe są bardzo proste“.

A jak rozwinęliście się dzięki kombinacji usług Hilti?

„Jeżeli chodzi o współpracę z Hilti, mój szef już dawno powiedział jasno - idziemy w jakość. Do momentu podpisania pierwszej umowy flotowej w 2008 roku dokonywaliśmy u Państwa zakupów sprzętu. Dzięki Zarządzaniu Flotą praktycznie wyeliminowaliśmy problem przestojów w pracy. Państwa usługa gwarantuje płynność w działaniu, a sprzęt nie leży nieużywany na magazynie. Dzięki ON!Track widzimy, kiedy sprzęt został oddany na serwis, a  kiedy z niego wrócił. Daje to dużą swobodę, dzięki której obecnie w ogóle nie przejmujemy się zarządzaniem sprzętem“.

Czy polecacie innym klientom korzystanie z obu usług?

„Przede wszystkim trzeba przeprowadzić analizę kosztów. Rozwiązanie jest opłacalne szczególnie przy dużej ilości sprzętów. Koszty wejścia we Flotę są dużo niższe niż zakup sprzętów na własność i samodzielne serwisowanie. Rozwiązanie to angażuje również dużo mniej zasobów ludzkich, a więc odpadają nam kolejne koszty.

ON!Track pozwala na kompleksowe zarządzanie wszystkimi aktywami w firmie, np. wcześniej wspomnianym drobnym sprzętem. Nie musimy dzięki temu płacić za klasyczny program magazynowy oraz unikamy całej papierowej dokumentacji. Osoby zarządzające muszą wiedzieć, gdzie i w jakiej ilości znajduje się dane aktywo. Druga sprawa to informacja za co odpowiedzialność ponosi dany pracownik. Ma on możliwość pilnowania aktywów, które są przypisane bezpośrednio do niego“.


Dziękujemy Piotrowi Przyborowskiemu za przyjazną rozmowę!

 

 

Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami